Domov / Hlavná strana / Zahraničie / Vojenská pomoc USA pre Ukrajinu zdvojnásobená – veľvyslanec USA v Kyjeve

Vojenská pomoc USA pre Ukrajinu zdvojnásobená – veľvyslanec USA v Kyjeve

usa-finanzieren-krieg-urkaineFoto: veľvyslanec Geoffrey Pyatt a vedúca oddelenia pre európske otázky ministerstva zahraničia USA “Fuck the EU” Victoria Nulandová, rozdeluje koláčiky a sladkosti na Majdane

USA podľa Geoffrey Pyatta, veľvyslanca USA na Ukrajine, zdvojnásobili rozpočet pomoci pre ukrajinskú obrannú branžu – hlavne, ako sa hovorí, v záujme zvyšovania bojovej prípravenosti ukrajinských pohraničných jednotiek.

„V uplynulých troch mesiacoch sme zvýšili rozpočet americkej vojenskej pomoci pre Ukrajinu dvojnásobne“, povedal to v jednom interview pre ukrajinský časopis Serkalo Nedeli (ZN.UA). „Mimoriadne ťažisko pritom je zamerané na zvýšenie bojovej pripravenosti ukrajinských pohraničných jednotiek a ich schopnosti, obraňovať hranice svojej krajiny. Ja očakávam, že táto pomoc bude ďalej zvyšovaná.“

Diplomat potvrdil, že budúci týždeň dorazí na Ukrajinu delegácia Pentagonu, aby prerokovala podporu USA pre odvetvie obrany. Deň predtým zistili RIA Novosti na tlačovej službe veľvyslanectva USA v Kyjeve, že 2. júna navštívi Ukrajinu námestník ministra obrany USA Derek Chollet, príslušný pre medzinárodnú bezpečnosť.

Ako zistili RIA Novosti z dobre informovaného zdroja v Kyjeve, prerokoval predtým víťaz najnovších prezidentských volieb na Ukrajine, Pjotr Porošenko s Pyattom mimoriadne nasadenie ukrajinských úradov vo východnej Ukrajine. Americký diplomat sa mal pri tom vysloviť za „rozhodné konanie“.

Preklad: Juraj Borský, www.protiprudu.org
Zdroj: PravdaTV od RIA Novosti

O ::prop

91 komentárov

  1. Ono je to asi tak čo Yenkee nemôže mať vlastniť to zbombarduje. Spomeňme si na II. Sv. vojnu Nemci ustupovali so Slovenska a slávne osloboditeľské USair force bombardovalo Nove Zámky a zruba rok pred tým Apollku úplné zbytočne. To je Sloboda ala USA. Tak presne je to dnes na juhovýchode Ukrajiny, len z rozdielov že na prácu si najímajú žoldakov a ´´Ukrajincov´´ zapredancov. Chunta v Kyjeve si dávno uvedomuje že tuto časť Ukrajiny definitívne strácajú tak ju aspoň rozbombardujú, vypália a vyvraždia obyvateľov a to všetko pod taktovkou USA, NATO a EU či že aj nás všetkých

    • Toľko krát už prehrávaš stále tú istú platňu dokola, až ti z toho preskakuje ihla zo stopy na stopu.

      Pod pojmom vraždenia obyvateľov myslíš tých obyvateľov, ktorých po desiatkach posielajú v cínových truhlách späť do Ruska, alebo tých obyvateľov. ktorí prišli do Ukrajiny z Čečenska len tak na safari?

      • Jediný kto ma s toho mindráky si sám. Na teba nereagujem. Nalep si na ruku pásku so znakom SS a bež do Slavianska.

        • Ak tu niekto má mindráky, tak rozhodne nie som ja. Veď jediný, komu tu z nás dvoch vymazávajú opakovane príspevky pre stratu kontroly si tu ty..

          Neviem prečo by som si mal zaslúžiť pásku s SS na ruku len preto, že hájim práva Ukrajincov na zvrchovanosť a lepší život. Zato vy, čo pomätene alebo cielene pochlebujete Rusku a vlastnú špinu vidíte na Ukrajincoch by ste si zaslúžili pásku rovno na čelo, aby vás bolo vidieť už z diaľky.

          • No neviem o tom žeby mi pravidelne mazali príspevky aj ked sa to stalo, alebo vieš niečo čo neviem ja. Ty si haj blahobyt na Slovensku a nám na Ukrajine a Rusku daj pokoj a so svojimi priateľmi z NATO a EU. Bolo nám relatívne dobre kým ste sa nenapakovali na Ukrajinu aj so svojimi Jevrejsko Boľševickými spolkami typu Otvorená spoločnosť atď ktoré financuje pán Sor… či neviem aká háveť spoza oceánu.
            Pokiaľ tu píšeš o špine tak jedinú špinu vidno na par primitívoch z Haliče nie na Ukrajincoch. Halič nie je Ukrajina a nikdy Ukrajinou nebol. Veď aj staré dobre porekadlo o Ukrajincoch vzniklo na Haliči v ktorom sa hovorí: Ukrajina ridna mati što nevkradeš nebudeš mati. To výstižné symbolizuje Halič aj keď aj tam je mnoho výnimiek.

          • Stopa, jednu vec si raz a navždy ujasni – ty nereprezentuješ Ukrajinu, nereprezentuješ dokonca ani len väčšinu názorového spektra na Ukrajine. Ty reprezentuješ len seba a skrz teba ešte akurát tak ruskú propagandu a názory tých, ktorí s tebou súhlasia. Z hľadiska Ukrajiny reprezentuješ v podstate len názory proruských separatistov, nikoho iného.

            Naozaj neviem čo más stále s tým Haličom, pozri sa na Ukrajinské hranice, výsledky volieb, výsledky sociologických prieskumov a potom niečo vrav.

          • (Jozef)Takýmito postojmi Ukrajincom vôbec nepomáhaš ako si to myslíš tým ich iba posielaš do záhuby. Ja mám rodičov v Mariupole a na ukrajinu jazdím. Myslím si že mám pravo sa vyjadriť ako očitý svedok. Tak prosim mlč a neber do úst ukrajinu lebo nevieš čo sa tam deje. Tvoje diskusne prispevky nemajú žiadnu hodnotu. Hanbi sa. Na každého raz príde. Nech za tým tvojim konaním je hocičo (zapredanie, peniaze, či hlúposť…). No hanbím sa za to že taký ľudia sa ozývajú. No nehnevám sa. Zlu odplácať zlosťou je iba to čo potrebuješ. Prajem ti srdečne iba to najlepšie, len prosím nešír nepravdy.

      • Mna zaujima jedna vec, ak tam bojuju Rusi, preco ukrajinska armada doteraz nemoze dobit Vychod Ukrajiny? Preco tam neboli protesty obyvatelov, ved ukrajinska armada je okolo, podrzala by ich? )))))

        • Nebojujú tam len Rusi a Čečenci, samozrejme tam bojujú aj domáci, to som len podpichoval Stopu lebo práve odvážali telá zabitých ruských bojovníkov do Ruska. Protesty obyvateľov tam nie sú zo strachu, pretože tam vládne teror a zločin. Samotní prorusky orientovaní demonštranti boli už dávno pred vyhlásením DNR a LNR veľmi nebezpeční, napadali demonštrantov za jednotnú Ukrajinu naozaj mimoriadne agresívne.
          Očistiť také veľké územie od teroristov nie je jednoduché, pretože sa chránia civilným obyvateľstvom a civilnými objektami. Problém je taktiež to, že v Ukrajinskej armáde ako-tak funguje v podstate len akési núdzové velenie a taktiež aj materiálne zabezpečenie armády je nedostatočné.

          • Nehovor nezmysly, okolo plno vojakov ukrajinskej armady a Nacgvardie, plus zoldnierov /no ti su na psravnej strane )))/ a oni sa budu bat protestovat?

          • No, nevieš o čom rozprávaš. Keď miznú ľudia a sú prepadávaní aj za bieleho dňa a pobehávajú tam ozbrojené bandy čečencov a neviem koho ešte, keď sa aj polícia iba prizerá a väčšinou dokonca pomáha bezpráviu, keď sa bojíš vlastných susedov, lebo nevieš nakoľko im môžeš veriť, tak ti ani príchod armády nedáva žiadnu istotu, že sa to nezvrtne naspäť k horšiemu a za takýchto okolností sa eufória z konca strádania väčšinou nedostaví . Ľudia v takých prípadoch potrebujú čas na spamätanie sa.

            Na ulicu ľudia vychádzali ešte pred vyhlásením DNR či LNR a robili mítingy za jednotnú Ukrajinu, no dočkali sa akurát brutality a ani milícia im nepomohla. Najviac proukrajinsky aktívni ľudia v pude sebazáchovy zdrhli hneď po vyhlásení republík a ostatní sa snažia byť nenápadní čakajúc, kedy všetko to proruské prejde.
            Napr. v Donecku boli ľudia aktívne činní za jednotnú Ukrajinu, ale nepomohlo to. Prišla tam zberba neviem odkiaľ, začala kričať Rossia a bila a vraždila. Toto je jeden z posledných mítingov, začal sa úplne normálne a cca okolo 26. minúty už tam boli supy:
            https://www.youtube.com/watch?v=Att2kwI_2a0

            V iných mestách to nebolo o nič lepšie:

      • jozef, ty idiot, , ktorý doteraz nechce pochopiť, ako došla chunta k moci… tupcovi, ktorý nas tu prepleskáva USA propagandou, to je zbytočné písať, lebo tá obohraná platňa si presne ty..
        Vidina lepšieho života, ktorou USA, EU len pobláznila aj čestných ľudí, ktorí sú z toho celí zmätení a určite nemali v úmysle rusky hovoriacich spoluobčanov bombardovať a vraždiť… všetko ostatné je len reakcia braniaceho sa juhovýchodu pred tou fašistickou banderovskou bandou.. Pokiaľ juntu nevyženú, po lepšom živote len budú snívať a to hooooodne dlho… tupáň…

    • STOPA- je to inak.
      „Čo chce žid ovládnuť,to najprv zničí“ To je staré pravidlo.
      Robia tok pod vlajkou USA,to je pravda a Yenkeeovia sú len komparz 🙂

      • Vysvetli mi prosím, čo majú s Ukrajinskou snahou o znovuzískanie kontroly na vlastnom území spoločné židia a taktiež by ma zaujímalo, odkiaľ si také niečo nabral. Ďakujem.

        • Neviem čo ty si pozri sa na ´´Ukrajinských oligarchov o ktorých sa tu už písalo. Ty sú čisti Ukrajinci hlavne ten z Haliče s občianstvom Izraela a trvalým pobitom vo Švajčiarsku jeden príklad. O čokoládovom kráľovi ani nehovorím tej je čisti Nemec  ummm.

          • Porošenko nie je žid, ale to je aj tak jedno. Nepochopil som logiku tvojej odpovede, tak pridám ešte jednu doplňujúcu otázku. Podľa teba keby nebolo na Ukrajine židov, tak by si teda Ukrajinci nechali úplne spokojne, lakonicky a bez reakcie urvať kus svojho vlastného územia, ktoré by s láskou a ochotou úplne dobrovoľne prenechali prorusky orientovaným obyvateľom?

        • jozef bež trollovať na SME.SK, kazíš tu svojimi prisprostastými komentármi úroveň diskusie. Na SME by sa ti admini za užitočnú idiociu odmenili vysokou karmou, tak prečo si ešte tu?

          • Sprostému je všetko sprosté, s tým ja nič nenarobím. Dal som jasnú otázku a očakávam jasnú odpoveď. Je mi od srdca jedno, či ti tu moja prítomnosť vadí, ale ja skrátka viem, že som tu potrebnejší, než na nejakom SME. Pochvalne sa tľapkať navzájom len preto, že spievate rovnakú pesničku je blízke možno vám, ale nie mne. A keď už sme pri tom užitočnom idiotizme, tak ja takéto podobné komentáre od neužitočných idiotov ako vyznamenania. Pokiaľ sa ti to nepáči, porúčaj sa naopak ty, alebo si na mňa čo najskôr zvykni.

        • RE: Jozef 3. jún 2014 at 12:21
          —————————————————————————-

          Jozef sa pýta filipa:

          „Vysvetli mi prosím, čo majú s Ukrajinskou snahou o znovuzískanie kontroly na vlastnom území spoločné židia a taktiež by ma zaujímalo, odkiaľ si také niečo nabral. “

          Že by to bol filip nabral odtiaľto ?:

          “ Revolúciu, ktorá si postavila cieľ zvrhnutie moci zlodejov a oligarchov, zaplatil oligarcha. Revolúciu, ktorej hlavnou hybnou silou boli nacisti a neofašisti, zaplatil Ž I D.“

          http://www.srspol.sk/clanek-majdanovska-revolucia-paradox-na-
          paradox-9415.html

          Alebo odtiaľto ? :

          http://beo.sk/udalosti-zo-sveta/1832-kto-su-najbohatsi-obyvatelia-ukrajiny

          Alebo odtiaľto ?:
          http://www.protiprudu.org/beo-12/

          A ešte je strááááááášne veľa zdrojov , odkiaľ to mohol filip nabrať.
          Ale nevadí Jozefko, to sú všetko samí klamári, že ?
          Veď predsa
          pravda je len jedna jediná a na tú majú patent jediní a neomylní
          PSYCHOPATI, že ? :-))

        • Zacneme prevratom v Kyjeve a tym, ze sa k moci dostal banderovsky Pravy sektor /aky boli banderovci ukrajinski vlastenci ti mozu porozpravat ludia na vychodnom Slovensku, ktori zazili ich „boj za slobodu“/, podporovany USA. Ideme dalej, podla talianskeho dennika http://effedieffe.com/index.php?option=com_jcs&view=jcs&layout=form&Itemid=134&aid=297463 rusky preklad tu http://serfilatov.livejournal.com/1809538.html bol prvotnym zajmom USA ziskat zakladnu v Sevastopole a vyhnat odtial Rusov. Ideme dalej, ak odhliadneme od dvojiteho metra USA voci Ukrajine a naprikald Kosovu, tak za prvotmymi protestami bolo vyhrazanie sa kyjevskej chunty ruskojazycnemu obyvatelstvu na Ukrajine, pricom chceli federalizaciu a nie odtrhnutie sa od Ukrajiny.

          • Tak v prvom rade je totálny a kardinálny nezmysel to, že Pravý sektor sa dostal v Ukrajine k moci, už si tu pripadám ako papagáj ako to stále musím opakovať. Pravý sektor sa k moci nikdy nedostal, nevládne, nemal dokonca žiadne podstatné slovo ani na majdene a patrila mu tam iba jediná sotňa z desiatok sotní samoobrany majdanu. Známy predstaviteľ Pravého sektora Jaroš ako kandidát na prezidenta získal iba mizerných 0.7% hlasov napriek tomu, že z neho robila ruská propaganda mesiace ukrajinského strašiaka number one. Eto vsjo, môžeš „poďakovať“ ruskej propagande za to, že ti pozmenila softvér.

            Článok v Livejournale som ani nemohol dočítať, pretože sa to nedalo. Je len ďalšou ukážkou Putinovskej špiny, ktorá jednoducho nepozná hraníc. Už prvý pohľad na akožeamerický pas Valentína Nalivajčenka ma poslal do kolien a prepáč, ale rehotal som sa dobrých desať minút. Schválne si do googlu vyťukaj U.S. passport a prezri si obrázky, možno objavíš prečo. A to pritom nehovorím o dátumoch a o tom, že sa nenarodil v USA v Kalifornii ale na Ukrajine v Záporoží a že je podľa toho amerického „pasu“ bezpohlavný.

  2. Kieve pomoc nepomoze .Pride den ked povstanu vsetci donecki banici a to bude doslovny ukrajinsky armagedon. Majdan v Kieve bude v porovnani s tym len detska hra na piesku to Vam hovorim teraz.Z tej chunty nezostane ani mastny flak.

  3. Nechajte Jozefa na pokoji, má svoju pravdu, ktorej verí. Ono sa tomu hovorí, spadol z duba ergo z hrušky.Je príliš mladý a nezrelý, len tak mimochodom Jozef, Kyjev bol aj za komunizmu a aj potom mestom inteligencie, tam sa dalo hovoriť na úrovni o všeličom, keď v roku 2004 prišla – nebojím sa to povedať, lebo to slovo je jediné čo to vystihuje – špina z Haliča, všetko sa zmenilo, ona tá špina tam je aj dnes na Majdane.. Tiež som si myslel, že Porošenko nie je žid, je, sám sa k tomu priznáva a aj izraelská tlač to hovorí normálne, má vynikajúce manželstvo, 4 deti, jeho žena sa vzdala kariéry kardiochirurgičky a vychováva deti, pričom on je vzorným otcom,čiže mne je úplne putna, že je žid. Iné to je už jeho politickom živote, asi gény po otcovi,.Jozef napríklad nevie ani to a ani tomu neuverí, že celá sranda na Ukrajine spočívala v tom, ovládnuť Krym a vytlačiť odtiaľ Čiernomorskú flotilu/ tohtoročný Bilderberg a vyjadrenie Kissingera/. Zbytočne je namáhať sa vysvetliť niečo Jozefovi, Jozefovia sú už takí, aj Josif Stalin taký bol., to Džugašvili sa prekladá z gruzínštiny, ako syn Jozefa/

    • Áno, mesto Kyjev je naozaj stáročia mestom inteligencie a práve preto je absolútna väčšina jeho obyvateľov hrdá na to, že bol majdan práve v ich meste. Pokiaľ si to pre akútnu alebo chronickú slepotu ešte nezaregistroval, iste ti pomôže prehrabať sa výsledkami volieb mestského zastupiteľstva mesta Kyjev, ktoré prebehli súčasne z terajšími voľbami prezidenta Ukrajiny.

      Porošenko a ani jeho otec nie je žid, nebol žid a nebude žid, bárs by sa zaplavil internet miliónmi klamstiev. Nikdy ani verejne neprehlásil že je žid, neviem odkiaľ si zobral ten nezmysel. Dokonca keby bol aj žid alebo hoci aj medvedík Pu tak si ho zvolili občania Ukrajiny za prezidenta a nedosadili ho tam židia alebo medvedikovia. Z môjho uhľa pohľadu to v rámci okolností nie je zlá voľba, podporoval majdan od začiatku a pokiaľ bude napĺňať ciele majdanu, bude to dobrý prezident. Tými cieľmi sú zbaviť Ukrajinu korupcie a oligarchov, pričom sám musí skončiť s oligarchiou.

      Tá „sranda“ na Ukrajine spočívala a stále spočíva v tom, že ľudia chcú zmenu a bodka. Dehonestovať ich snahy o lepšiu Ukrajinu môžete na plnú hubu donekonečna, aj tak zostane jediným dôležitým akurát ich vlastný postoj a nie vaša špina. Nie som padlý na hlavu a viem, že prodemokratické procesy v Ukrajine sú nevýhodné pre Rusko a výhodné pre západ, to je ale nepodstatné pokiaľ sa napĺňa to, čo chce väčšina Ukrajincov.

      • maršal Žukov

        hej, Ukrajinci mali v posledných voľbách ozaj bohatý výber z koho si vybrať prezidenta. Hádam ešte lepší, ako my. Jozef, ak trpíš mániou robiť zoseba blbca a nechať sa vysmievať a robí ti to dobre, tak ok, beriem. Každý máme niečo…
        A zostaň tu v diskusiách, bola by ťa škoda na SME, tam by si nevynikal, ale zapadol do prirmeru.

      • Zacneme tym, ze clanok je z talianseho serveru a iba preklad je rusky. Co sa tyka propagandy, v tom sa mozu Rusi u Amerocanov iba ucit… no napriklad dvojicky, dovody vojen, ale aj boj o demokraciu na Ukrajine )))

        ideme dalej, fakticku moc ma Pravy sektor, na ktpreho nazory musia brat druhe politcke strany ohlady… a Pravy sektor je podporovany USA, mimochodom, neozrejmil si mi ulohu USA v nepokojoch a ich financovanie.

        Ideme dalej, koho si inteligenti Ukrajicni, ktori bojuju za lepsi zivot vybrali? Nu oligarcha Porosenka, na Majdane skakali ked tam bola nevinna Timosenkova, plynova kralovna, Pravy sektor podporuje dalsi demokrat… oligarcha Kolomojskij, v Donecku dosadili za gubernatora… oligarcha /meno si nespomeniem/, za Ukrajinu sa vyjadruje dalsi demokrat… oligarcha Achmetov. Mas este nejaky vtipny nazor pre boj za demokraciu? )))

        Mimochodom, mozes mi, na zaklade dialektiky liberalizmu a tej spravnej demokracie vysvetlit toto? Je to srean zo stranky Pentagonu http://sevastopol.su/images/uploads/index(37).jpg )))))

        A taktiez mi mozes na zaklade vasej demokratickej dialektiky vysvetit nalet v Lugansku http://news.bigmir.net/ukraine/820956-Boj-za-Lugansk–onlajn-transljacija samozrejme, ved vieme, ze si to spravili sami a chudacikovia banderovci su v tom nevinne, hoci OSCE vravi opak http://www.osce.org/ukraine-smm/119479

        • Zareagujem len stručne, aj keď nie som asi cieľový objekt. 🙂

          K prvému odstavcu nemám žiadne zvláštne výhrady. Je v podstate pravda. Snáď až na jedno. Rusi sa už od Američanov žiadnej propagande učiť nemusia. Inak súhlas.

          Druhý odstavec a aj dôvod prečo reagujem. Tá vaša zaujatosť Pravým sektorom ako silou, ktorá stojí za všetkým, čo sa deje na Ukrajine už hraničí so selektívnou slepotou a narušením objektívneho vnímania. Z Pravého sektora urobila diablov propaganda a nie reálne skutky. Sú to žobráci, ktorí majú mizivú podporu ako od obyvateľstva tak aj od oligarchov. Alebo si niekto myslí, že ak by čiste hypoteticky Pravý sektor neexistoval, tak by sa veci vyvíjali nejako inak?

          Odstavec tri. Áno, Ukrajinci si vybrali oligarchov. Zákon dnešnej doby. Väčší pes j..e. (uch, aby ma admin nescenzúroval). To ale neznamená, že sa mi to páči – práve naopak. Pozrime sa však na Slovensko. Koho sme si zvolili za prezidenta? Na slovenské pomery oligarchu Kisku… Vidíme triesku v cudzom oku ale vo vlastnom brvno nie. Timošenková nebola nevinná, tá mala z basy vyjsť iba nohami napred. Na Majdane však vôbec nebola oslavovaná a jej vystúpenie sa nedalo nazvať úspechom. To len naše médiá tak podávali (a samozrejme propagandisticky a falošne). Vôbec nepochybujem, že Ukrajinu si trhajú medzi sebou rôzne špinavé, zbohatlícke špiny, ktoré si zaslúžia akurát tak meter a pol povrazu. Svoje si chce utrhnúť aj USA a EÚ. S tým nemám najmenší problém to uznať. Na rozdiel od teba a ďalších diskutérov však nevidím Rusko ako bájneho rytiera bez bázne a hany, ktorý na bujnej paripe tiahne na Ukrajinu bojovať za jej slobodu a samostatnosť, ale ako ďalšieho lotra, ktorý si chce utrhnúť čo sa dá.

          Odstavec štyri. Môžme si domýšľať čo chceme, vzbudzuje to iste dohady. Ale to je tak všetko. Kto vie, čo je za tým. Je ale isté, že je možných viac vysvetlení – ak chceme byť objektívni.

          Odstavec 5. Opäť sa vyjadrím len k Banderovcom. Tak oni už majú aj letectvo… No to je mi novinka. Podľa mňa je to už posadnutosť, budovanie neexistujúceho strašiaka. Rovnako ako ľudské mydlo či tienidlá z ľudskej kože…

          • Nevolil som. Dovod? Nebola na listku veta. Nesuhlasim ani z jednym kandidatom. Demokracia je vyzsia forma otrokarske spolocnosti. Je jedno koho volis smer je dany system sa dodrziava do botky a protesty sa tvrdo potlacaju v mene prekvitajucej demonkracie. Vtedy je dovolene vsetko.

        • K článkom len toľko, že obe sú nezmysly bez akýchkoľvek dôkazov a ten ruský nie je prekladom toho talianského.

          1. Teóriám o samo-odpálení dvojičiek absolútne neverím ale ku propagande sa v rámci slušnosti vyjadrím asi tak, že s plynutím doby dokážem veľmi oceniť, že mi je zo strany USA predkladané h-vno na strebornom servise – na rozdiel od Ruska, ktoré mi ho okázale kydá do tváre murárskou lyžicou a ešte po mne chce, aby som si to pochvaľoval.

          2. Súhlasím s tým čo o PS napísal Osmoza a len doplním, že PS je združenie viacerých nacionalistických smerov a že hoci vzniklo počas majdanu a údajne na obranu majdanu, vzniklo mimo majdanu a nepatrí k jeho štruktúre. Neviem kto platí PS a je mi to vieš kde. Niektorým členom dnes už odídenej časti PS (Biele kladivo) boli dokázané vykrádania bytov protestujúcich na majdane a dokonca vražda policajtov na policajnej stanici. PS vládu nekontroluje a nie je na ňu napojené ani v zákulisí, radikálna časť je dokonca vládou prenasledovaná kvôli nedovolenému ozbrojovaniu a trestnej činnosti niektorých členov. Umiernená časť sa snaží vyťažiť zo získanej popularity a preto sa snaží pretransformovať na nejakú umiernenú organizáciu a hľadá si nejaké miesto v spoločnosti.

          Majdan bol platený účastníkmi, darmi z ulice, mnohými malými sponzormi a zopár veľkými. Prihriať si na majdane polievočku skúšal kde kto a kde kto tam mal aj vlastné postranné ciele, ľudia sú už bohužiaľ skrátka takí. Ale USA majdan rozhodne neplatilo a nemalo tam ani prsty v nepokojoch. A ani nemohlo mať. Majdan vznikol ako študentská snaha o euro-integráciu Ukrajiny, pričom takto v počte pár desiatok až stoviek ľudí zotrval do 29.11.2016, keď ho v noci na 30-ého brutálne rozohnal Berkut, To ľudí nahnevalo a na druhý deň tam už prišlo pár tisíc ľudí. Keď boli aj ti brutálne rozohnaní, tak tam na tretí deň prišlo viac ako stotisíc vytočených ľudí a top-priorita majdanu sa zmenia z euro-integrácie Ukrajiny na odstránenie zločineckej vlády a Janukovyča. Nijaké USA nepokoje nepodnecovalo, boli to stále brutálnejšie zákroky Berkutu a neúmerne prísne represie vlády, ktoré akumulovali stále väčšie odhodlanie protestujúcich zotrvať a vyhrať svoj boj.

          3. Jedným z hlavných cieľov majdanu je aj vysporiadanie sa Ukrajiny z oligarchiou. Bohužiaľ, konanie Putina drasticky zmenilo pravidlá hry a tak bolo v záujme udržania progresu nutné hrať vabank a staviť všetko na vybraných oligarchov. Nechápem čo je na tom smiešne. Na majdane sa proti hajzlom Janukovyčovho režimu bojoval tiež hajzlami – tými prenosnými, ktoré výborne poslúžili ako posuvná barikáda 🙂 Nechápem, čo je také prekvapujúce na tom bojovať oligarchom proti oligarchom, keď to možné je a žiadne pravidlá hry to nezakazujú.

          4. To je len ďalší ruský blábol a nie je to z pentagonu, ale zo stránky pre verejné obstarávanie. Humanitárna organizácia ktorá to tam dala vedie humanitárne projekty v podobe rekonštrukcií škôl a nemocníc po celej Európe, mimo nejakých strategických zaujímavých miest a v Ukrajine už zreštaurovala veľa škôl. Jedinou jej smolou bolo to, že spadá pod US NAVY a že sa práve počas okupácie Krymu Ruskom vyskytla pri reštaurovaní ďalšej školy. Stavím sa, že Ruské média zabudli informovať, že sa táto humanitárna organizácia podieľala aj na mnohých projektoch v Rusku :)))
          Tu je na ňu link:
          http://www.eucom.mil/media-library/articles/tags/humanitarian-assistance

          5. Na rusky písanej stránke je opísaných viacero možných príčin pôvodu výbuchov. Ja sa prikláňam k názoru Stopu tu na stránke, že mohlo ísť o kazetovú bombu. Na druhej strane to ale nevysvetľuje rany na dreve v korunách stromov v horizontálnom smere a dosť málo výbuchov s primalou deštrukčnou silou. Teória o výbuchu z vnútra mi pripadá najmenej možná a teórii o odpálení MPADS síce trocha nahráva pozretie záznamu webkamery po okienkách, no tejto teórii zasa odporuje pravidelný kráter na dlažobnom chodníku v parku. Dmitry Tymchuk je zapeklitý zdroj informácií – na jednej strane je to väčšinou jediný zdroj informácií, z vojenských operácií, no na druhej strane sa tieto informácie pričasto nepotvrdia. OBSE opisuje akurát to, že na základe obmedzených možnosti obhliadky to vyzerá na zásah nenavádzanými strelami zo stíhačky čo nad mestom vtedy operovala a velenie letectva zasa tvrdí, že krajské zastupiteľstvo v ten deň nebolo cieľom útoku.
          Anti-teroristická operácia podobného rozsahu aký sa vedie na juhovýchode Ukrajiny má charakter vojny, so všetkým negatívnym, čo k tomu patrí. Bohužiaľ sa v podobných situáciách stávajú aj takéto veci. Teroristami obsadené oblastné zastupiteľstvo je legálny cieľ a mesto bolo riadne vyhlásené za zónu ATO. Banderovcov máš asi v hlave, neviem ako si si toto spojil s Banderovcami.

  4. Turcinov vyhlasil ze cely VYCHOD by zmazal z povrchu zemskeho..http://www.youtube.com/watch?v=tnHzhJeKeqc

    • Turčinov je seriózny vedec a slušný človek, ktorý nič podobné nevyhlásil. Rozširuješ len výlevy nahnevaných ľudí zmanipulovaných ruskou propagandou. V Ukrajine sa to celkom vtipne prezýva Putin centrálneho mozgu.

  5. Vtipnejší vyhráva
    Jozef napísal: …bude to dobrý prezident- Tými cieľmi sú/!/ zbaviť Ukrajinu korupcie a oligarchov, pričom sám musí skončiť s oligarchiou.
    Rádio Jerevan reaguje : Ano, máte pravdu Jozef., oligarchovia končia obyčajne samovraždou
    Jozef napísal : Turčinov je seriózny vedec a slušný človek.
    Rádio Jerevan dodáva: Ano ,je to seriózny vrah, v zastúpení prezidenta, ako bývalý kazateľ sa však môže kedykoľvek sám seba vyspovedať.

  6. Jozef sa drží ich hesla : “ Tisíckrát opakovaná LOŽ sa stane pravdou „.

    Lenže Jozefko,
    či to v časoch internetu neplatí len pre idiotov, „there is a question“,
    povedal by Hamlet :-))

    Myslím, že „LOŽ, ako pracovnú metódu“ , ktorú tak úspešne už stáročia používate,
    by ste mali prehodnotiť, a síce v tom zmysle,
    že
    aj keď vlastníte všetky oficiálne médiá, v období internetu
    to beží predsa len trochu inak.

    Zjavne centrálne byro globalizovanej Mafie PSYCHOPATOV riadia asi starci,
    ktorí
    akosi zaspali dobu. Alebo idioti.

    Myslia si, že staré osvedčené metódy majú akúsi axiomatickú platnosť
    (ak nevieš čo to je, vygooglovať)
    ibaže ……
    „časy sa menia a my v nich“ (tiež porekadlo).

    No a tak sa môže stať, že raz príde čas, kedy aj nejaká stopro osvedčená metóda zostarne.
    A
    ak ju niekto napriek tomu stále používa, nielen že sa zosmiešňuje,
    ale
    môže sa stať, že dosiahne pravý opak toho čo chcel.

    Zapamätať Jozefko a povedz aj tvojim šéfom, že vďaka internetu,
    sa LOŽ častokrát
    stáva tak viditeľnou, že jej už neverí ani Dežo s Araňou :-))

    Takže načo sa namáhaš ?

    • Možno by si aspoň raz mohol zareagovať konkrétnymi faktografickými údajmi, podobne ako robí Jozef, miesto toho, aby si tu neustále šíril dohady a všeobecné reči bez jediného faktu. Diskusia by bola omnoho plodnejšia. Je smutné, že Jozefovi tu zatiaľ nedokázal nikto fundovane a faktograficky odpovedať. A napríklad s jeho tvrdeniami o Pravom sektore a Jarošovi mi nezostáva nič iné, iba smutne súhlasiť. Bohužiaľ, má pravdu. Jaroš a Pravý sektor sú iba nafúknutou bublinou vďaka ruskej propagande. Majú úplne bezvýznamnú podporu na podobnej úrovni ako u nás Kotleba. Výsledky volieb hovoria samé za seba.

      K príspevku nižšie (Andre Keller). To, že niekto uvedie (asi) svoje meno ešte neznamená, že hovorí fakty a číročistú pravdu a nič iné. Viď priemysel holokaustu, alebo sa pozri do „našich“ médií typu SME či Pravda.

      • Osmoza čo sa tyká fotografii Jozefovi to nemá zmysel posielať, lebo všetko čo pošlem ja, alebo niekto iný je Ruska propaganda. Jozef je jediný správne informovaný človek na tomto fóre a jedine jeho linky a podsúvané informácie sú tie správne. Vid reakcie typu sociologické informácie a rezidentské voľby. Dovolil som si jeho reakcie poslať svojim známym na Ukrajinu. Srdečne ho pozvali aby videl tých vzbúrencov na vlastne oči garantujú mu že sa mu nič nestane za bludy čo šíri na tomto fóre. Možno zmení názor. Inač stačí si zapnúť Slobodný vysielač a počúvať svedkov zo Slovenska ktorí na vlastne oči vydelí Odesky masaker pripadne sa stali svedkami útokov Ukrajinskej armády pardon Haličských psov zoskupených v národných gardách na obyvateľov juhovýchodu Ukrajiny. Myslím si že k ich skúsenostiam nie je čo dodať ty budú mat veľmi malo spoločne s pro Ruskov agendou či propagandou nemysliš.

        • Tieto reči a la Chelemendik bez jedineho faktu naozaj neberiem. Ako môžem reagovať na oznam, že tvoji ukrajinskí priatelia mu niečo ukážu a podobné reči? Daj fakty, sám si ich rád pozriem. Napríklad: Tu je fotka, ktorú nafotil ten a ten, dňa toho a toho na určitom mieste. Fotka bola zverejnená v časopise/novinách menom … . Dokazuje toto a toto z týchto dôvodov.

          Bez konkrétnych vecí to naozaj nie je vecná diskusia, je to iba dohadovanie o predstavách… „Ja som počul“ „Vraj sa to stalo takto“ „Kamaráti z Ukrajiny hovorili, že bol použitý nervový plyn“… To sú reči typu jedna pani povedala. A toto platí všeobecne pre úroveň diskusie. Ja nemôžem považovať za fakt niečo, čo tvrdil tvoj kamarát, aj keď neviem aký dobrý. Tak isto ty nebudeš veriť môjmu kamarátovi, ktorý zasa tvrdí niečo iné. A tak je to správne.

          Chcel som povedať, že každé tvrdenie musí byť (alebo by malo byť) podložené faktami. Napríklad to, ako Jozef vyvrátil tú legendu o vypílení stromov považujem za veľmi presvedčivé. Aj keď úplne presvedčený budem až vtedy, keď ich uvidím na vlastné oči. 🙂 Som však viac naklonený jeho argumentácii – navyše mu v tomto ani nikto neoponoval.

          • Neviem že by som citoval Chelemendika či niekoho iného. No zatiaľ čítam reči tipu ala Osmoza. Inač Chelemendik vydáva perfektne knihy prečítaj si nejakú z nich a potom suď.

          • maršal Žukov

            dopredu viem, čo povie Jozef na dodané fotky: Fotomontáž!

  7. No a ešte dodám, že napr. tento portál má konkrétne
    zodpovedného prevádzkovateľa-pod vlastným menom a adresou :

    Andre Eric Keller
    Montleartstraße 60/8
    1160 Wien
    Tel: 0699 17 117 128
    email: andre.keller@contra-magazin.com

    A
    tu sa dá dočítať, že Petro Poroščenko je bombový prezident, že jeho cesta je
    dláždená mŕtvolami
    a že nie čokoláda, ale zbrane sú hlavnou náplňou jeho podnikania !!!!

    Viď:
    http://www.contra-magazin.com/2014/06/petro-poroschenko-der-ukrainische-bomberpraesident/

    A za tento text nesie zodpovednosť prevádzkovateľ internetovej strany
    svojim plným menom a adresou (vo Viedni)!!!

    Čo ty na to Jozefko ? Myslíš, že by si dovolil Andre Keller pod vlastným menom trieskať do luftu klamstvá,
    ako
    to robíš anonymne ty ?

    • Ahoj Homo sapiens, hneď som vedel že, zo stránky odídeš asi ako keď Mečiar spieval s pánom bohom. Bolo ti za mnou smutno? 🙂

      Áno, Porošenko je majoritným akcionárom aj tejto spoločnosti. Nezabúdaj že je to oligarcha, vlastní desiatky spoločností a čokoládový priemysel je len jeho najväčším biznisom. Zmieňovaná spoločnosť sa špeciálne zbraňami nezaoberá, ale skutočne vyvíja tento granátomet a je to jej jediná zbraň. Vyvíja ho už viac rokov, zatiaľ ale nie je v sériovej výrobe. Viem, že existuje niekoľko desiatok kusov prototypov, ale neviem či je možné, že by sa dostal aj do akcie v rámci testovania počas terajších bojov na východe Ukrajiny. Jednak neviem či je v rámci ich armády možné použiť v bojoch takúto zbraň bez atestácie a pokiaľ aj áno, tak či bola firma ochotná dať do užívania prototyp, ktorý by sa mohol dostať do rúk nepriateľa.
      V každom prípade neviem o tom, že by Ukrajinská armáda masakrovala civilné obyvateľstvo a nič z toho, čo som doteraz videl niečomu podobnému ani nenasvedčovalo. Pokiaľ by sa také niečo stalo, velitelia a aktéri takého konania by sa mali samozrejme zodpovedať pred vojnovým tribunálom.

      Neviem čo všetko trieska Andre Keller do luftu, ale v tomto prípade trieska,pretože skutočnosť či sa tento granátomet používa v Ukrajinskej armáde v akcii nemá ako overiť. No a čo sa týka mňa, tak tu je dobrým zvykom vystupovať ako diskutér anonymne, robíš to aj ty.

      • Že oligarcha iiiii je to zlodej podvodník defraudant a Sionistické … to čo rýpe v zemi a čo majú židia zakázané žrať. Je to jeden z ľudí ktorí dostal Ukrajinu tak kde je. Je jeden s tých ktorí tuto krajinu definitívne rozdelí a dôjde jej konca. Proste je to chazar.

        • maršal Žukov

          super, budem ten opisný spôsob prasaťa používať 🙂
          Jozefovi by už konečne mal niekto vysvetliť, že tu ABSOLÚTNE nejde o Ukrajinu. Ale asi by to bolo zbytočné, kto má zatemnený mozog, nevidí…

  8. Každá vláda ktorá povolí použiť armádnemu letectvu kazetové bomby proti svojmu obyvateľstvu sa dopúšťa genocídy voči národu. Takáto vláda si zaslúži jedine guľku do čela. Pripadne by mali všetci členovia vlády visieť na lampách mestského osvetlenia. To si zaslúžia politici v Kyjeve a všetci ktorí tuto chuntu podporujú. Ukrajinské letectvo hojne používa takýto typ leteckej munície. Pre neveriacich typu Jozef na záberoch z Luganska som spoznal z fragmentov použitej leteckej munície kontajnery pre submuníciu typu KMGU typ jeden, alebo dva. Na záberoch je krásne vidno nepoškodene letky tejto munície. Tento typ munície môžu nosiť prevažne bitevne lietadla typu SU 25, SU 17/22 v obmedzenej forme aj lietadla MiG 29 či SU 27. V určitých prípadoch aj vrtuľníky. Paradox je ten že v čase útoku na Lugansk nad týmto mestom lietal frontovik SU 25, alebo žabiak názov zaužívaný v bývalom Československu. Či aj to je Ruska propaganda.

    • Človeče prepáč, že sa ťa takto opýtam, ale ty si snáď OBER IDIOT? Vieš aké video si tu pridal???
      Ty si tu pridal dôkaz o veci, ktorú som tu už toľkokrát spomínal. Toto je totiž záznam toho, keď 18.2.. ANTIMAJDAN z BERKUTOM brutálne zmasakrovali majdanovcov, pričom šiesti majdanovci zomreli a dvom z nich dokonca odrezali hlavy. Na tom videu nie je žiadny Pravý sektor, ale antimajdan zaplatený Janukovyčovou sebrankou – platená zberba (titušky), ktorá tam bola došikovaná prevažne z juho-východu Ukrajiny a ktorá tam v Marinskom parku mala svoj tábor. Žiadny Pravý sektor, žiadni Banderovci, ale ľudský hnoj na ktorého strane tak ochotne a úplne dobrovoľne slúžite.

      Tu máš záznam aj jedného z majdanovcov s odrezanou hlavou z vtedajšieho dňa. Nechcel som tu také veci dávať, ale možno to tebe a ostatným pomätencom tu na stránke pomôže začať rozmýšľať:

      http://lnk.sk/ccA

      • Jozef hlavne kľud. Viem za koho kopeš. Kopeš za ľudí ktorí rozkradli krajinu ktorí ju dostali tam kde je kopeš za nového prezidenta. Tomuto prezidentovi nejde o ľudí, ale o vlastne zaujmi ktoré s ľuďmi nemajú nič spoločne on nie je stabilizační prvok. Ukrajina sa rozpadne tomu nezabrániš ty, ja, ani ten chazar čo si hovorí prezident. Je to krajina bez historickej opodstatnenosti je to omyl histórie v Europe. Mohla sa rozbiť Juhoslávia tiež nemala historickú opodstatnenosť aj keď si udržali svoju samostatnosť a nezávislosť a ľudia sa v nej mali relatívne veľmi dobre oproti Ukrajine. V roku 1991 sa rozpadla Juhoslávia v podobe ako sme ju poznali. Prečo si nepriznáme to že to bol historicky zlepenec krajín ktorá každá mala historicky blízko ku niekomu inému. Chorváti k Rakúsku Uhorsku vierovyznanie RK. Srbi a Čiernohorci a časť Macedóncov k Rusku vierovyznanie Pravoslávie. Slovinci k Taliansku vierovyznanie mix náboženstiev. Zabudol som na Bosniakov ty boli v správe a neskôr súčasťou Rakúsko Uhorska pred tým pod Tureckom. Všetky tieto národy aj keď sú väčšinou Slaviani majú kultúrne od seba dosť ďaleko. Tato krajina sa rozpadla pod taktovkou USA a NATO rozpadla sa krvavo presne tak ako sa rozpadá dnes Ukrajina. Ukrajina sa paradoxne tiež rozpadá pod taktovkou USA a NATO. História: Halič momentálna súčasť Ukrajiny pred tým spomínané územie patrilo Rakúsko Uhorsku, chvíľu Poľsku Rumunsku a Československu. Až po roku 1945 bolo pripojene uzemie Haliča k USSR ( Ukrajinská Sovietska Socialistická Republika). Ukrajina ako štát vznikol v roku 1918 po prvej svetovej vojne no Halič nebol súčasťou tejto krajiny. V roku 1918 Poliaci napadli Ukrajinu a dostali sa až ku Kyjevu za účelom zabránia územia novovzniknutého štátu. V konaní im zabránil generál Tuchačevsky s Boľševickým vojskom ktorí Poliakov na Ukrajine porazil a vytlačil ich až za novodobé hranice Poľska. Takže pokiaľ sa rozpadne Ukrajina tak sa rozpadne na Ľavobrežnú a Pravobežnú presne podľa toho ako to kedysi bolo.

        • Ja som úplne kľudný, čo si ešte nikdy nevidel skutočné odhodlanie? Mal si sa staviť na majdane.

          O tom za koho kopem nemôžeš vedieť absolútne nič, bárs to tu stokrát opakujem. je to mimo tvojho chápania. Keby nebolo Putinovych chorých chúťok, nebolo by potreba žiadneho Porošenka. Porošenko nech si je aký chce, dôležité je to, či bude plniť to čo má. Pokiaľ si nepostrehol, tak majdan stále trvá a nechystá sa rozísť skôr, než budú naplnené všetky hlavné kritériá, na ktorých sa uzniesol. V nedeľu prebehla na majdane národná komora, kde si asi 50 ukrajinských organizácii povedalo čo a ako, no a majdan skrátka ostáva Porošenko neporošenko, Kličko nekličko. Dokiaľ bude trvať odhodlanie ľudí, dovtedy budú politici musieť rešpektovať status quo, v opačnom prípade budú riskovať. Ľudia už do toho dali príliš veľa, než aby sa vracali späť.

          Chlape, ja som rešpektoval tvoje pocity pretože tvrdíš že si Rus, ale vidím že ty si tou svojou ruskou nadutosťou čo reprezentuje všetko najhoršie z ruského národa koleduješ o nakopnutie. Omyl histórie je akurát tak rusko, ktoré má svoju históriu sfalšovanú. Ukrajina sa za svoju históriu na rozdiel od Ruska nemusí hanbiť. Je tu, stále žije a ctí si stále tradície ako žiadny iný zo slovanskych národov. Prežila boľševické Rusko, prežije aj Putinovske. Možno že ju terajšie trenice na pár rokov zasa ubrzdia, lebo dnes nikto nevie ako dopadnú. Ale pokiaľ toto teraz ustojí, tak pôjde smerom ktorý si sama vyberie. A tento krát už tá večne problémovejšia časť Ukrajincov ruskej národnosti bude musieť pochopiť, že národnostná menšina nebude vnucovať národnostnej väčšine vlastné pravidlá hry.

          • Ty nevieš odkiaľ píšem. Ty nevieš či som nebol pozriet na prevrat v Kyjeve tak nedrístaj. Kúp si najnovšie Historické revue. Tam nepíšem ja, alebo ty píšu tam historici a som prekvapený na Slovenské pomerí ako. Je tam krásna mapa akože Ukrajiny. Prečítaj si históriu tohto spolku v menovanom časopise. Kedy vznikla a odkedy sa o nej píše. Je to historicky omyl politikov spáchaní v 1918 roku tak ako Juhoslávia. Ktorú nechali rozpustiť. Putin tém mi je ukradnutý len ty ho omieľaš dokolečka navštív vieš koho keď máš paranoju dá sa liečiť aj z Putina . Ukrajina nikdy štátom nebola nemá históriu nemá nič. Spýtaj sa na Záporoží či sú Ukrajinci čo ti povedia nie my sme Záporožský Kozáci. Nie Ukrajinci. Chod na Volin čo ti povedia mi sme Volinsky Česi. Koho ta Banderovska nacistická svoloč bude neskôr zabíjať Kozákov Volinskych Čechov Židov či Rusinov o ktorých nechcú ani počuť a ktorých existenciu zaznávajú. Či zopakujú masaker Pravoslávnych tak ako to bolo za prvej svetovej vojny na Haliči. Keby nie Ukrajinca boľševika Chruščova a pred nim polovičného žida po matke tiež boľševika Lenina dnes nie je vojna na juhovýchode ale ty Haličania by riešili Poliakov a Čechov pripadne Maďarov. To je typické pre neznaj histórie natrepali Ukrajincom do hláv že ich Rusi vyvražďovali v 30 tých rokoch a oni tomu veria. Opýtaj sa Ukrajinca kto bol Ježov ta ma otvorene ústa a nevie o kom sa bavíme. Bol to Žid od Dubna pred Beriom velil NKVD on mal na rukách krv roľníkov nie žiaden Rus ako to primitívne tvrdíš ty že Rusky bolševimus. Ak tak Jevrejsky. Pred nedávnom som tu uviedol mena akože Nemecké všetci to boli Židia sediaci v politbyre po revolúcii v Rusku. Nárokom som k nim nepriradil nove akože Ruske mena. Písali ste si vtedy že novy Ukrajinsky prezident ma predkov Nemcov a ja som sa smial s teba a ešte neviem koho nájdi si to v histórii tejto stránky. Ak chceš písať o histórii akože Ukrajiny tak píš o Kyjevskej Rusi matke všetkých Ruských miest, ale Kyjevská Rus to nie je Ukrajina.

          • No, veľa slov, ale iba jeden fakt, na ktorý sa dá ako tak viesť diskusia – že Ježov bol žid od Dubna. Samozrejme, aj ten je mylný. Nepoznám síce podrobne životopis Ježova, ale Ježov sa narodil v Petrohrade. Ako si sa dostal k Dubnu, to naozaj netuším. Žeby to bola nejaká časť Petrohradu? http://en.wikipedia.org/wiki/Nikolai_Yezhov

          • Chlape, nejaké revue nechaj tak a prečítaj si niečo od najlepších odborníkov – napr. Michaila Gruševského si prečítaj a iných vedcov. Gruševského profesor na Harvarde Sergej Plochyj je ešte brilantnejší a pokiaľ sa tak zaujímaš o kozáctvo, tak najmä jeho dielo Kozácky mýtus z roku 2012 o kozákoch by malo byť pre teba povinné čítanie, keďže tam objavuje autorov prvej písanej kozáckej histórie a mytológie. A nie len to, ale aj ďalší príklad, ako Rusko v súčastnosti manipuluje historickými faktami – aj za cenu vyhostenia občana len preto, že priniesol na územie Ruska túto historickú knihu;) A možno nakoniec prídeš na to, že kozáctvo na Ukrajine s Ruskom neide až tak celkom úplne dokopy. A pokiaľ aj nie, tak si aspoň niečo nové prečítaš. Kniha čo ju napísal Sergej Plochyj sa volá The Cossack myth – History and Nationhood in the Age of Empires a vyšla v Cambridge University Press. Je pomerne slušne drahá, ale keď pohľadáš, tak nájdeš aj PDF-ko

          • Ešte za sociku v Dubne na rodnom dome Ježova bola tabula v Tomto dome atd. Takže ty sa drž Wiki a ja to čo som vydeľ na vlastne oči a čo mi potvrdili ľudia v Dubne. Dokonca skúsim zistiť jeho skutočne rodne meno. Čo sa tyká kozáctva Jozef rozdaj rady ľuďom čo o tom vedia guľové a nie mne. Nepotrebujem čítať nejakých samozvaných historikov kozáctva autorov s neviem s akej rytí. Ty o kozáctve vedia toľko jak ja o tebe. Poznám niekoľkých atamanov osobne aj ľudí s kozáckej rady v Záporoží mam šťastie som z nimi v kontakte. Precitaj si pre zmenu ty Auskeho jeho kniha vyšla na Slovensku. Tvrdiť že kozáctvo v Siči a v Rusku ma pramalo spoločne ta dobre no tvrď si to je to tvoj názor. Na Done a Kubani rozprávajú Kozáci prevažne zmesou Ruštiny a juhovýchodnej Ukrajinštiny. Fakt tie jazyky majú pramalo spoločne ummm si znalec. Ty žiješ vo svojich utkvelých predstavách ako by si to chcel aby to bolo len ono je to trocha inač. O kozákoch sa ja s tebou baviť nebudem nemám si s tebou čo povedať. Autorov ktorých uvádzaš ich diela ma nezaujímajú nepoznám ich a ľudí ktorých poznám ja ty ich nepoznáš takže nemám náladu na slovne prestrelky a na presviedčanie človeka ktorému keď dáš argument či ja, alebo niekto iný tak to je pre teba propaganda a neviem čo iné takže bodka

          • Jozef ešte reakcia na teba Rusko manipuluje historickými faktami a kto ich nemanipuluje. Západ !!! USA!!! manipuluje ich každý nie len Rusko. Dnes tlačia do hlavy Ukrajincom že sú medzi Slavianmi vyvolením národom tak ako Poliaci a všetci ostatný sme smetie. Národ bez histórie sa chytal ponúknutých oprát a všetci sme svedkami kde to dotiahli. Inač v revue je mapa pôvodnej hranice Ukrajiny z roku 1918 bez území na ktorých sa dnes bojuje a bez území skadia prišla ta svoloč do Kyjeva. Je to fakt malinke územie bez prístupu k Čiernemu moru.

          • Môžeš mi uviesť ešte aspoň jeden od teba nezávislý zdroj, ktorý potvrdzuje, že Ježov sa narodil v Dubne?

          • Wiki je podľa teba relevantný a presný zdroj informacii. Píše ju kto ja ty Jozef môžu do nej písať ľudia v podstate čo chcú. Keby si poriadne čítal tak by si si prečítal že zoženiem viac informácii či pri mojom nicku máš červenú plachtu pred očami 😀

          • Myslím, že si príliš vzťahovačný. Ja nemám žiadnu červenú plachtu pred očami pri tvojom nicku. Opäť si len niečo domýšľaš a pokladáš to za fakt.

            Prečítaj si poriadne svoj príspevok a potom moju otázku. Ty hovoríš o zistení jeho rodného mena, čo mi je absolútne fuk, pretože ja som sa pýtal na zdroj potvrdzujúci jeho rodisko a nie na meno.

  9. „Vraždění civilistů na východě Ukrajiny: Země se mění v ruiny. Rusko apeluje na OSN.“
    VÁCLAV DANDA informuje o masových zvěrstvech vraždících jednotek Kyjeva na východě země a zamýšlí se nad důvody, které k této otřesné eskalaci násilí proti civilistům Západ vedou.

    http://protiproud.parlamentnilisty.cz/svet/politika/komentare/1049-vrazdeni-civilistu-na-vychode-ukrajiny
    ————————————————————————————————

    No Jozefko, poď, poprekrucuj tieto faktá, nech sa niečo priučíme my blbí gójovia !

    • Áno, tu už vidieť aj Ukrajinskú extrémnu pravicu, konkrétne SNA. Autor si dal veľmi záležať aby to vyznelo čo najhoršie, povytrhával veci z kontextu, nie všetko je tam extrémna pravica a občas výhodne pozmenil preklad. V celku to ale vystihuje extrémnu pravicu, to je bez debát.
      Len tam chudák pán strihač nechtiac vložil to, čo tam vložiť vôbec nechcel. Majdan sa od extrémistov vždy dištancoval a je to tu pekne vidieť, keď sa snažili ozbrojení extrémisti so zamaskovanými tvárami a s horiacimi fakľami nasilu dostať cez samoobranu na majdan aby si vraj „uctili“ pamiatku postrieľaných majdanovcov . Samoobrana majdanu im v tom zabránila, zhasla im fakle a bola to slušná bitka s jedným ľahko postreleným obráncom majdanu. Je to na videu cca od 0:40

      Dôkaz o tomto incidente je napríklad tu, ale aj vo všetkých hlavných ukrajinských médiách:

      http://molotoff.info/events/ukraine/6509-na-majdani-stalasja-masova-bijka-foto.html

  10. Nechcem tu davat tieto videa cloveku pride zle na zaludok a potom aj admin asi nebude s tym suhlasit.Je to ludska tragedia ja osobne nemam slov Dam posledne co sa udialo v Lugansku kde cokoladovy chazar uz ma krv na rukach.Chunta rozstrielala administrativnu budovu so zenami co tam pracovali…http://gloria.tv/?media=619732

    • 1. Nie je to chunta, je to normálna vláda.
      2. Vo chvíli keď separatisti začali obmedzovať základné práva občanov, stali sa teroristami
      3. Každá vláda si háji teritórium štátu
      4. Mesto bolo vyhlásené ako zóna ATO a krajské zastupiteľstvo je legitímny cieľ

      V každej jednom obdobnom konflikte zomierajú ľudia ktorí nechcú zomrieť a tiež ľudia, ktorí si absolútne nezaslúžia zomrieť. Zatiaľ ešte nikto nevymyslel spôsob. ako tomu zabrániť. V tomto prípade to naozaj vyzerá na letecký útok a aj keď je cieľ legitímny, nie som si istý, či bol útok na zastupiteľstvo práve nutný. Keď chceš ale niekoho viniť, viň skutočného vinníka – Putina. Ukrajina od svojho odtrhnutia sa od Ruska nezažila vojnu, Rusko odvtedy začalo 5, teraz vlastne šiestu v Ukrajine.

      A pre lepšie porovnanie sa pozri ako to vyzerá tam, kde zaúraduje ruská armáda, možno prídeš na to na ktorej strane Ukrajinskej hranice je skutočná chunta:
      http://historyofrussia.org/wp-content/uploads/2011/09/Chechnya-War-Desctruction.jpg
      http://thechechenpress.com/genocide/107-fotografii-genotsid-chechenskogo-naroda-chast-1.html

  11. Sam uvazujem v poslednej dobe co sa to s nami deje ( slovanmi ),sme este Ludia alebo zvierata,preco si toto zverstvo robime medzi sebou.Vcera som sa dozvedel ze zo Slavianska a Donecka prichadzaju spravy o vypichovani oci a odrezavani usi.Ved aj na zapade su narodnostne konflikty v Belgicku flami a valoni,v Spanielsku baskovia,v Anglicku skoti,v irsku severni Iri,ale nikto tam taketo zverstva nerobi.Sme my Slovania naozaj taki barbari a neandertali ?….zverstva ktore boli medzi chorvatmi a srbmi teraz pokracuju na ukrajine.Nech nas BOH CHRANI ,aby doslo nieco podobne medzi nami cechmi a slovakmi,pretoze nikto nevie co prinesie buducnost.Nasi slovanski predkovia boli vysoko civilizovani narod boli daleko pred nejakymi anglosasmi ,germanmi a frankami.Vratme sa a drzme spolu pretoze tu na tomto svete panuje nejaka temna ( zvieracia ) sila ktora sa dostala do nasich slovanskych hlav aby sme sa zabijali medzi sebou.

  12. Strašný portál, kým sa vy tu bavíte o tom, či nejaký mentálne retardovaný Porošenko je žid alebo nie, či sú kozáci takí alebo makoví, USA začali neoficiálne tretiu svetovú vojnu, keby portál aspoň to čo uverejnil zo západných médii, prišli by ste na to. Ukrajina je definitívne v prdeli, nakoniec nikdy to štát nebol, Obama vo Varšave naznačil ako to bude ďalej. Predajní Poliaci, ktorý predajú ešte aj starú mater sú dnes lídrom USA v Európe, po pripojení Galície budú konkurovať Nemecku, Nemci totiž Obamovi nenaleteli,,aj V4 je tu na to, aby v nej lídrovali predajní Poliaci.. P.Craig Roberts napísal, že USA chystajú nukleárny úder buď po Rusku alebo po Číne,, NY Times aj Vall / War/ Street Journal na to Američanov pripravujú, domobrana vyfasovala už všetko čo k tomu USA treba..Nukleárny útok na veľké Rusko je aktuálny hlavne kvôli surovinovým zdrojom, bridlicový plyn je v USA iba fikcia,,pociťujú nedostatok surovinových zdrojov a tak musia konať. Rusko aj Čína to vedia,média si všimli iba kontrakt na plyn Ruska a Číny, ale tam sa dohodlo oveľa viac závažných vecí. Ktosi na blogu napísal, že dnešné zverstvá v Európe sú niečím novým, prd, také zverstvá ako sa diali Európe po stáročia sa nediali nikdy inde vo svete, vrátane Veľkej francúzskej revolúcie. Európania sú aspoň také zveri ako USA , keď nakladali s Indianmi. A že Rusi pomáhajú Lugansku či Donbasu, čo jer na tom, USA v Iraku, Lýbii, Afganistane, čo robili, chránili záujmy svojich pôvodných obyvateľov, Talibanci sú pôvodní obyvatelia USA ? Aj Al KAIDA ? Rusi sa zastávajú svojich, je na tom niečo čudné ? Tento portál je skutočne čudný, nemá ani filozofiu, ani koncepciu, ako to povedal admin, pošlite hocičo hocičo uverejníme . To už nepotrebuje ani komentár

    • Skutočne smutné, že Slováci majú takýto „protiprúd“:-))

      Nedá sa ani zďaleka prirovnať takému
      českému „Protiproudu“
      http://protiproud.parlamentnilisty.cz/
      alebo
      „Zvědavcovi“http://www.zvedavec.org

      Ten dnes uviedol dobrý článok :

      “ Zbraně, prostitutky a drogy – to jsou věci, se kterými je spojen Petro Porošenko“

      Keď sa chce človek niečo dozvedieť, musí chodiť k bratom Čechom na návštevu :-))

      • Na to, ako si sa zaprisahával, že na prope končíš, lebo je na ňom tak zle a neslobodne a nie sú všetky články do posledného na tvoju nôtu, tak tu neustále chodíš. Tak ako napísal Nithus – nikto ťa nenúti chodiť na prop. Tak prečo stále otravuješ vzduch? Napadá ma niekoľko dôvodov. Jedným z nich je, že nikde inde by ťa nenechali písať také sprostosti, ako píšeš. A stačí trocha googlovania tvojich „obľúbených“ výrazov – a naozaj. Nikde na nete v diskusiách sa nenájde taká kombinácia „psychopatov“ a „neandertálcov“ iba na prope. Čo svedčí o jednom. Buď ťa naozaj všade mažú, alebo píšeš pod falošnou „osobnosťou“ s cieľom rozoštvávať, zasievať pochybnosti, prípadne provokovať k neuváženým výrokom.

  13. Co urobime s tymi 8 milionov rusov na vychode ?….Ja by som ich vsetkych postrielala do hlav a nuklearne vyhladila.JULIA TYMOSENKO ( kandidat na prezidenta )…http://www.youtube.com/watch?v=6RxSzSWbcxo

  14. Ako vieme vo volbach skoncila druha za Porosenkom.Teraz si predstavte keby tato zena vyhrala volby.?

  15. maršal Žukov

    Akože fasa otál-potál, ale Jozef by mal dostať napichu. Toto je už nebezpečné.

    • Omnoho nebezpečnejšie je vyhrážať sa násilím druhému len za to, že fakty interpretuje inak, ako by iné osoby chceli. Alebo snáď popieraš slobodu slova či demokratické princípy, nebodaj historické udalosti? Pozor, to by mohlo viesť ku trestnému stíhaniu – podobne ako u Kormúthovej, či v zahraničí Davida Irvinga. 🙂 Sloboda slova, ale otál-potál 🙂

    • Maršále, mierni svoje vášne, lebo zatiaľ len diskutujem, ale až si to raz okolo seba nejako zorganizujem a začnem tu pridávať aj články, budeš ma chcieť zabiť :)))

      Táto stránka nie je len o vás, čo si tu unisono v rade štíte jedným smerom a kontrolujete si, či robíte všetci rovnaké fontánky. Čím skôr tu tento zvyk skončí, tým skôr tu začnú pribúdať mentálne dostatočne zrelí diskutéri, tým skôr sa tu začnú rozoberať témy dostatočne hlboko, dostatočne zodpovedne a aj diskusie začnú mať väčší zmysel. Toto je jedna zo slobodných diskusných stránok, kde sa netreba ani prihlasovať, neviem prečo by mala skončiť ako stoka len preto, že vy ste zvyknutí priveľmi nemyslieť a radšej usporiadavate skupinové hony na čarodejnice. Na mne nie je nič nebezpečné, nebezpečná je tu len vaša plytkosť a jednofarebné videnie sveta.

      Aby som neskončil zle, pridám aspoň dokument o majdane zo začiatku masových protestov. Mne síce jeho štýl nesedí, ale aspoň si pozrite, že spoločnosť ľudí na majdane bola pestrá a nebola o nejakej ultrapravici a Pravom sektore.

  16. Dalsi exot ( poslankina ) v ukr. parlamente za stranu Sloboda IRINA FARION….Prepacte ))))..ale treba tieto KREATURY ( rusov na vyvhode ) jednoduch postrielat.Ziadna diplomacia ziadny kompromis ziadne vysidlenie….POSTRIELAT ( ako dobytok )..http://www.youtube.com/watch?v=dNQ2CVz2Cyk

  17. Toto sa prosim uz v Ukrajine OTVORENE pred TV kamerami hovori .Vsimnite si ze uz pouzivaju slovo ,,LEGITIMNE,, …na strielanie ludi !…..a tu je nejaky ( pometenec ) diskuter s menom,,JOZEF,, ktory mi tu odpisal ze je to NORMALNA VLADA )))

    • Samozrejme že aj naďalej tvrdím že je ukrajinská vláda úplne normálna vláda, to len tebe ruská propaganda namontovala ich optiku a tak im hltáš všetko aj s navijákom , počnúc zostrihaným telefónnym hovorom Timošenkovej a upraveným ruským výkladom komentárov Farionovej končiac.

      Farionová toho v návale zlosti nachrlila že až, ale ruskej propagande to zjavne nestačilo a musela to ešte dotvoriť. V origináli absolútne nehovorí LEGITÍMNE, ale ADEKVÁTNE a nie je to v súvislosti so strieľaním ľudí, ale v súvislosti s vtedy prijatým zákonom, ktorý zavádza adekvátne úhrne tresty za separatizmus. O čom hovorí vo zvyšku odpovedi neviem, pretože tam spomína Ukrajincov, ktorí položili svoje životy a o osobách, ktoré na Ukrajinu prichádzajú- zrejme ruskí diverzanti, čo mali za cieľ destabilizovať situáciu na východe a nie domáci separatisti, ktorí logicky nikam neprichádzajú, lebo tam sú doma. Ruská propaganda si dala záležať a vypustila video z jej reakciou bez zadania otázky. To je potom veľmi ťažké hádať, o kom a v akých súvislostiach v skutočnosti rozprávala. V každom prípade toto video vyvolalo na Ukrajine škandál, takže is nemysli, že takéto názory sú názormi Ukrajinskej spoločnosti.

      Čo sa týka samotnej Farionovej, tak Farionová sedí v parlamente a nie vo vláde, je tam už dlho, ale akosi to rusku predtým nevadilo. Jej nacionalizmus neraz hraničí s fanatizmom, ale skôr mám pocit že je najmä človek, ktorý sa je rád keď sa o ňom rozpráva . Podobných nabudených exotov ako Farionová v rôznych obmenách má ale každá krajina – my máme napríklad Slotu čo sadá do tankoch a napríklad v tvojom milovanom Rusku majú Žirinovského, ktorý sadá do všetkého. Niektoré jej krajne názory poväčšinou nezdieľaju ani jej vlastní súkmeňovci v strane a to pritom strana Slobody reprezentuje len veľmi malé percento názoroveho spektra Ukrajincov. Ich kandidát získal v terajších prezidentských voľbách iba 1.16%, to hovorí za všetko. Farionová je pre jej niektoré vyšinuté názory obľúbeným strašiakom ruskej propagandy, názory absolútnej väčšiny Ukrajincov však nereprezentuje a voči jej výrokom v dotyčnom videu zaujali jednoznačne odmietavý postoj. Tu máš k jej vyjadreniu komentár z ukrajinskej TV, kde sa k jej vyhláseniu veľmi jasne zamietavo vyjadrili aj ľudia na majdane:

      (Iróniou je, že hoci bolo vtedy jej vyjadrenie poburujúce a krajne nevhodné, po pár týždňoch sa situácia vyostrila natoľko, že sa stalo použitie zbraní na východe Ukrajiny pre zabezpečenie týchto území nevyhnutnosťou.)

  18. Jozef,Jozef, ak už glorifikuješ túto ukrajinskú Cicciolinu, tak si naozaj hlboko klesol. Len preto, že to nie je chlapské, nepodelím sa s tebou o osobné skúsenosti s Iruškou, možno by si zbledol od závisti.

    • Muromec s tymto exotom ,,Jozefom,, by som sa prilis nebavil,podla jeho prispevkov to je nejaky pricviknuty rusofob ktory je mentalne niekde este v stalinovych cistkach v 30 tych rokoch…nema to zmysel.Tu je asi najvystiznejsi opis dnesneho americkeho protektoratu BANDERA REPUBLIC….http://www.neskutocne.sk/vsetky-media-klamu-neverte-im-pravda-o-ukrajine/

      • Urodzený pánko by sa mal naučiť aspoň čítať, keď už nerozumie rusky alebo ukrajinsky. Neglorifikujem ju nikde ani ja a ani reportáž z Ukrajinskej TV, naopak sa tam proti nej stavajú odmietavo aj ľudia na Majdane.

        • Som o čosi múdrejší …. na Majdane sú ľudia …. skutočne prekvapujúca informácia, asi zrejme z agentúry Unian- Skús si prečítať čo o týchto ľudoch povedal Otto von Bismarck,jeho sentencie pretrvali veky,nielen o ukrAincoch.

          • Ľudia na Majdane , sú úplne obyčajní ľudia, ktorým pretiekol pohár trpezlivosti a na to, aby som to vedel mi netreba žiadnych agentúr, ani exhumáciu citátov Otta von Bismarcka.

  19. maršal Žukov

    dovolil by som si stručné zhrnutie:
    môžeme sa tu donekonečna hádať o detailoch, je to zbytočné. Každý, kto má IQ aspoň trochu nad priemer vie, že propaganda sa nedá poraziť pravdou, ani mlčaním – teda nie v tomto svete.
    Preto je nevyhnutné abstrahovať od správ a sústrediť sa na to, čo nám hovoria rozum a 6. zmysel.
    Ja sa na to pozerám tak, že snaha o destabilizáciu a okradnutie Ukrajiny zo strany „USA“ má jediný cieľ – Rusko. O Ukrajinu ide len okrajovo, je to bonus, o Ukrajincov nejde vôbec…
    Otázka je len jedna: súhlasíme s tým, alebo nie? Ak s tým nesúhlasíme a vidíme v tom odporné svetovládne úmysly, nezostáva nám nič iné, len podporovať tých, ktorí sa proti tomu niečo snažia spraviť. Konkrétne hovorím o Putinovi. Vlastne nie podporovať, ale dôverovať. Ja Putinovi dôverujem, je to veľký človek, najväčší na tejto planéte, o ktorom svetová verejnosť vie. Je dostatočne múdry a prefíkaný (zrejme prefíkanejší, ako bol Stalin) na to, aby si poradil s parazitickou háveďou, ktorá si robí zálusk na Ruskú zem a Ruskú dušu. To, že mu dôverujem znamená, že akceptujem a schvaľujem VŠETKY spôsoby boja proti parazitickej hávedi. Bohužiaľ, medzi tieto prostriedky patrí aj špinavá kontrapropaganda, falšovanie fotiek a videí… ale mne je to jedno, mňa zaujíma len to, či tieto prostriedky budú mať ten účinok, aký sledujú – porážka parazita. Sme vo vojne a tak sa na to treba pozerať. Nepriateľ si prostriedky nevyberá a keby sme to robili my, bola by to naša záhuba.
    Takže prosím všetkých – nestrácajte energiu a čas zbytočným opisovaním prostriedkov boja jednej aj druhej strany, nemáte absolútne žiadnu šancu nikto z vás „vyhrať“ argumentačný súboj. Mňa zaujíma len to, aby paraziti zmizli preč z Ruska aj Ukrajiny, následne z celej Európy a aby sa Európa SPOLU s Ruskom stali svetovým centrom slobody a ľudskosti.

    • Dávam ti + + + + + a plne s tebou súhlasím presne ide ti o boj o veľkú RUS-ku dušu. Ide tu o boj dobra a zla. Temna a svetla. Môžeme tu písať čo chcem, ale dobro výhra tento bratro vražebny boj. Západ nepozná slovo brat, nepozná slovo Rus, pozná len reč bezcenných zelených papierikov. Môžete ma presviedčať o dobrých zámeroch nového prezidenta žiaľ žiadne zatiaľ nevidím. No vidím útočiace oddiely zložene z Banderovcov a Nacistov zoskupených v Národných gardách vyzbrojených letectvom, ťažkým delostrelectvom aj raketometmi Grad ktoré hojne využívajú. Tak kde tu je dobrý zámer novozvoleného prezidenta Ukrajiny. Ešte pred nedávnom to čo sa pravidelne hára a behá samo za psami menom Ľaško či jak mu nadavaťroztrhal, alebo sa pokúsil roztrhať (je to jedno) legitimácie Ruského spravodajského portálu a vykázal ich z najvyššej rady. Vidíte v tom dobrý zámer. Môže mi niekto písať o propagande. Tento čin odsúdilo aj OBSE. Československo sa rozpadlo Juhoslávia sa rozpadla tak prečo sa nemôže rozpadnúť Ukrajina, len preto lebo USA tam majú svoj zámery !!!

      P.S. Jozef jediný kto tu robí propagandu si ty.

      1. Všimni si ako reaguješ. Ak tu niekto pridá príspevok to je jedno odkiaľ a kto okamžite to vyvrátiš formou ,,je to Ruska propaganda´´ niekto to zostrihal dotvoril tak aby s toho bola propaganda. Neblázni myslíš si že Rusi nemajú čo robiť len dotvárať a prerábať príspevky psychicky chorých Ukrajincov ktorým ide len o vlastný prospech, ktorých platilo a plati USA. Nezabudni ´´pri Ukrajinskom cárskom stolci stoji hneď vedľa šibenica´´.

      2. Netrep tu o Ruských diverzných jednotkách je to tak obohraná pesnička. Ruske diverzne jednotky patria medzi najlepšie na svete. Ak niekde pracujú tak po nich neostáva ani stopa a nie to mŕtvi z ich vlastných radov ktorý by ich činnosť prezrádzali.

      3. Neviem či ty, alebo niekto iný to písal že na strane povstalcov bojujú Čečeni. Ďalší blud. Čečeni patria k elitným bojovníkom v regióne. Ich služby využíva Jordánsky kráľ. Čečenov sa preto každý boji lebo do dnešného dna tam funguje krvná pomsta. Bali sa ich radový Rusky vojaci, balí sa ich Gruzínci a boja sa ich aj Ukrajinci.

      4. Na Ukrajine funguje Rusky SPECNAZ. Teraz si nie som istý že si to písal ty. Tak prepáč asi nie. Ale reagujem. Rusky SPECNAZ či to už zoskupený vo vojskách FSB,MVD,VVD, alebo v oddieloch GRU atď. mal za celu svoju existenciu minimum strát a to bojoval so svojimi protejškami z USA a to bola iná liga. Takže je mi smiešne že dnes tu ma niekto odvahu napísať že do Ruska sú posielane truhly s Ruskými bojovníkmi združenými v zvláštnych jednotkách. To ma fakt chcete presviedčať že by ich likvidovali slabo vycvičení psychopati z Haliča. Ak by na juhovýchode pôsobil SPECNAZ tak ta vojna vyzerá inač a vojska juhovýchodu sú dnes v Kyjeve a chunta je dávno zlikvidovaná a s feťakmi a kriminálnymi živlami zoskupenými na dožívajúcom majdane.

      • Chlape, ty si teda riadne pomýlený, keď si tak fandíš.

        1. – Áno, Ruské médiá a tajné služby v rámci propagandy nie len prerábajú telefonáty a rozhovory z ľuďmi, oni si dokonca vymýšľajú celých ľudí! Tu máš taký malý príklad:

        agentka 1:

        – rola 1 „Odesanka“ v Moskve, ca od druhej minúty, tvrdí že spoza policajtov sa v Odese nestrieľalo:
        https://www.youtube.com/watch?v=1fa0dXCLzLo&list=UUOaQdb1ln8MdvGWcmLSTNZw&hd=1

        – rola 2 Tá istá žena tentokrát akože v komisii „referenda“ v Slavjansku nechce dovoliť novinárom filmovať:
        https://www.youtube.com/watch?v=mYlDRUnzvsc&feature=youtu.be&hd=1

        agentka 2:

        – rola1 matky vojakov prišli do Kyjeva proti Majdanu – blondýnka o 6:00 min.:
        https://www.youtube.com/watch?v=gsXidSczUXQ

        – rola 2 Kyjevčanka proti majdanu
        https://www.youtube.com/watch?v=1S6LvAc91AM

        – rola 3 Krymčanka, ca od 03:40:
        https://www.youtube.com/watch?v=AqHeZUS9_EY#t=217

        2. – Ukrajinské tajné služby zverejnili celú sieť ruských diverzantov, pričom u ich najväčšieho lídra pod prezývkou Igor Strelkov sa podarilo vypátrať aj jeho pravú totožnosť už pred mesiacmi, je to plukovník Igor Girkin z Ruskej rozviedky. Sám sa už pred kamerami nijako neskrýva, je to všeobecne známa vec.

        3. – No mne je to sústavné vyvracanie tvojich omylov už trochu úsmevné, ale na východe Ukrajiny úplne jednoznačne bojujú Čečenci, taktiež to nie je dávno žiadne tajomstvo:
        https://www.youtube.com/watch?v=2fg8ekzcQIE&hd=1

        4. – Ukrainská armáda likviduje aj ruský speznaz a telá Rusov sú posielané v tichosti späť do Ruska a títo sú tam v tichosti pochovávaní. V Rusku sa o tom mlčí, ale je to verejné tajomstvo, niektorí ruskí žurnalisti sa však našťastie nedali umlčať a tak je jedna fotoreportáž na stránke Echo Moskvy viac ako desať z Ukrajinských médií.
        http://echo.msk.ru/blog/maryautomne/1332306-echo/
        http://fakty.ictv.ua/ua/index/read-news/id/1517819

        Treba sa naučiť ako získavať informácie, ako si ich preverovať a ako si ich triediť podľa miery hodnovernosti a miery hodnovernosti samotných zdrojov informácií. Potom sa ti nestane, že tu budeš vypisovať body ktoré sú absolútne mimo reality.

  20. Stopa v prvom odseku mas pravdu ale potom sa myslis.Dam ti len ukazku likvidacie separatistov z Doneckeho letiska..http://www.youtube.com/watch?v=SXxym6piCUs

  21. Tela dobrovolnikov su poslane spat do Ruska….http://www.youtube.com/watch?v=KT3N5c2oy08

  22. Na Ukrajine bol inaugurovaný Peter Walzmann- Porošenko ako nový P -rezident Ukrajiny

  23. maršal Žukov

    vidím, že veselo pokračujete v nezmyselnom argumentovaní…

  24. Jozef ty tupec, nezapajaj sa do diskusii. Si informovany len z medii, ktore su tu na to aby vymyvali mozog klamstvami a polopravdami … najprv pochop to, ze vsetko, co bezi v TV je klamstvo …

Pridaj komentár