Domov / Hlavná strana / Recenzia / Mýtus o podlosti Nemecka – recenzia

Mýtus o podlosti Nemecka – recenzia

Rogue_Nation„Mýtus o podlosti Nemecka“ autora Bentona L. Bradberryho je knihou, o ktorej môžem povedať „Kiež by som ju napísal sám.“ Ďalšia vec, ktorú o tejto knihe môžem povedať je, že každý americký patriot by si ju mal prečítať. A to najmä tí, ktorí – aké prekvapivé – sú kŕmení nezmyslami o dejinách 20. storočia zo zapredaných a kontrolovaných médií a od kúpených a zaplatených historikov ovládaných elitami Nového Svetového Poriadku (NWO). Mnoho z týchto nezmyslov si našlo cestu aj do „alternatívnych“ médií, najmä na internete.

Bradberry bol 22 rokov námorným dôstojníkom Spojených štátov a pilotom, má titul z politológie a medzinárodných vzťahov z Námornej akadémie v Monterey. Bradberry ponúka čitateľom vo svojej knihe fascinujúce a rýchlo sa odvíjajúce majstrovské dielo, ktoré spĺňa to, čo sa podarilo iba málo knihám. Rozoberá komplexný a rozsiahly rad historických údajov (v širokom časovom rozpätí) a robí ich zrozumiteľnými a zaujímavými. Ešte dôležitejšie je, že vyvracia klamstvá a propagandu o podstate veci, ktoré už niekoľko generácií prevládajú v masmédiách.

Odborná – ale napriek tomu priamočiara a ľahko čitateľná – komfortná kniha o mnohých nepríjemných témach, práve preto, že je tak komplexná, priamo vyvracajúca rôzne historické nepresnosti a očividné klamstvá, ktoré sprevádzajú štandardné „mainstreamové“ a dnes dokonca aj „alternatívne“ pojednania tejto témy.

Pred tým, ako citlivejší čitatelia začnú byť príliš rozrušení, povedzme si hneď na začiatku, že „Mýtus o podlosti Nemecka“ nie je kniha o „Holokauste“ a o tom, či sa udial alebo neudial tak, ako tvrdia historické knihy sponzorované NWO. Namiesto toho sa táto kniha zameriava na často zabúdaný väčší obraz: večné vykresľovanie Nemecka ako najväčšieho vojnového štváča 20. storočia, agresívneho, ozbrojeného kolosu usilujúceho o dobytie celej Európy, ak nie dokonca celého sveta.

Zatiaľ čo každý dnes „vie“ – bolo to už toľkokrát opakované – že Nemecko na čele s Adolfom Hitlerom, bolo veľkým, zlým tyranom, ktorý začal 2. svetovú vojnu, iba málo ľudí si spomína (ak to vôbec niekedy vedeli), že tí istí ľudia, ktorí rozhodli, že Nemecko je vinné za rozpútanie Druhej svetovej vojny, tiež vyhlásili, že Nemecko je zodpovedné za vyprovokovanie Prvej svetovej vojny.

Avšak v knihe „Mýtus o podlosti Nemecka“ autor obratne rozplieta pozoruhodný a komplexný konglomerát diplomatických intríg a globálnej mocenskej politiky od najvyššej až po najnižšiu úroveň. Dokazuje bez akýchkoľvek pochýb, že skutočnou obeťou oboch svetových vojen bolo práve Nemecko. Namiesto toho, aby bolo Nemecko strojcom vojny, bolo skôr terčom britskej agresie. Práve preto, že „nové Nemecko“ pod Hitlerovým vedením stálo v ceste cieľom imperiálnej Británie, ktorá sa ukázala byť globálnou päsťou samozvaného svetového impéria bankárskej rodiny Rothschildovcov so sídlom v londýnskej City.

Všetko je o peniazoch. Ak budete sledovať tok peňazí, dostanete sa späť do medzinárodných intríg Rotschildovcov a ich propagandistov v nimi riadených médiách tak kriviacich históriu, ktorú teraz Bradberry opäť narovnáva.

Okrem iného autor presne popisuje život v Nemecku za Hitlera – pravdu, ktorá je ďaleko od bežného zobrazovania gestapáckej tyranie, populárneho (a v podstate mýtického) obrázku, ktorý bohužiaľ pretrváva dodnes v mnohých „vlasteneckých“ [amerických – pozn. prekl.] publikáciách.

Bradberry sa tiež ponára do špinavých vôd histórie komunizmu a ako tento narušený systém – na svojom vrchole – bol zodpovedný za toľko vojen a krvipreliatí, že postavil Nemecko pred nutnosť obrany západnej kresťanskej civilizácie pred týmito besniacimi silami.

Dalo by sa napísať viac o tejto vynikajúcej knihe, ale dodajme iba tento posledný bod: Ako poctivý, objektívny základ dlho skrývaných skutočností z histórie 20. storočia vzťahujúcich sa k obom svetovým vojnám a ich následkom, budete musieť hľadať široko – ďaleko niečo, čo odvádza tak dobrú prácu v zosúladení histórie a faktov.

Preklad: Andrij Stryj, www.protiprudu.org
Zdroj: Michael Collins Piper, AFP

O Andrij Stryj