Domov / Hlavná strana / Spoločnosť / Hervé Ryssen: Psychopatológia judaizmu – III

Hervé Ryssen: Psychopatológia judaizmu – III

herve_ryssen

Hysterici

Židia si nikdy netrúfli na to, aby kolektívne pristúpili k zrkadlu ich vnútorných životov reprezentovaných Freudovov psychoanalýzou. Uhľom pohľadu, o ktorom Židia tvrdia, že cezeň vidia podstatu ľudskosti, ale ktorý, pri bližšej analýze, vrhá viac svetla na špecifické neurózy judaizmu. Psychoanalýza, rovnako ako marxizmus, sú „židovskou vedou“ a produktom židovskej mysle. Je pochopiteľné, že budeme zvedaví na to ako tento freudovský „objav“ korešponduje so židovskými špecifikami.

Odpoveď nebola autorovi (tejto knihy) spočiatku známa, avšak po prečítaní a analyzovaní stoviek kníh rôzneho druhu, väčšinou napísaných samotnými Židmi, si uvedomil, že pálčivá otázka incestu stojí a padá na pulzujúcom jadre židovskej otázky a to nie iba teoreticky.

Židovské matky (veľmi) milujú svojich synov, čo je pomerne dosť známy fakt, avšak otvorený incest má svoj pôvod v dobre známej mentálnej chorobe – tej, ktorá postihuje najmä Židov – „hystérii“. Téma incestu priťahovala pozornosť Freuda, zatiaľ čo rozvíjal svoje teórie. Paralely medzi judaizmom a hysterickou patológiou sú teda úplne prirodzené.

Židia sú dobre známi pre tieto syndrómy: hystéria, depresia, sebapozorovanie, amnézia, manipulácia, patologické klamanie, rozpoltená identita, prorocké triky (mesiášstvo), sexuálna dvojzmyselnosť, atď. Každý židovský symptóm má pôvod v hystérií.

Freud, ako lojálny Žid, iba projektoval črty svojej špecifickej komunity do zvyšku ľudstva. V skutočnosti žiaden Oidipovský komplex neexistuje, skôr Izraelský komplex (všetci Židia technicky vzato tvoria Izrael, Izrael nepredstavuje len nejaký blízkovýchodný štát). Vskutku, Židia neradi diskutujú na tému incestu v ich rodinách. Na druhej strane všetci psychiatri tvrdia nasledovné: Hysterická žena chce tak veľmi dieťa od svojho otca alebo svojho doktora, že presvedčí samu seba, že otehotnela s jedným z nich a postupne sa u nej vytvorí „neurotické tehotenstvo“.

Je zaujímavé, že všetci židovskí spisovatelia používajú rovnaký termín, ktorý odkazuje na príchod mesiáša, menovite „odovzdanie“ mesiáša. Musíme porozumieť tomu, že celá židovská komunita predstavuje manželku Jahveho (tzv. Shekhinach podľa Kabaly), ktorá jedného dňa privedie na svet mesiáša, a preto židovstvo ako také trpí tzv. „neurotickým tehotenstvom“ nie nepodobnému tomu, ktoré môžeme nájsť u neurotickej, hysterickej ženy.

Karl Kraus, rakúsky novinár židovského pôvodu, ktorý nesúhlasil s Freudom, raz sarkasticky napísal:

„Psychoanalýza je mentálnou poruchou, ktorá tvrdí, že je jej liekom“.

Avšak najvýstižnejšia a najlepšia formulácia by sa dala zhrnúť do týchto slov: Judaizmus je choroba, ktorú má psychoanalýza vyliečiť.

Sexuálna revolúcia

Po Freudovi vytvorili ďalší židovskí myslitelia zaujímavú symbiózu freudovských doktrín a marxizmu. Wilhelm Reich a Herbert Marcuse sa stali kazateľmi sexuálnej revolúcie, ktorej cieľom bolo zničiť patriarchálnu rodinu a oslobodiť pohlavie. Ich teórie boli inšpiráciou pre študentské výtržnosti v máji 1968 (v tom čase vo Francúzsku prebiehali násilné demonštrácie mladých ľavičiarov, pozn. preklad.).

70-te roky privítali novú vlnu freudo-marxizmu, na ktorého čele stáli židovské ženy (ako napr. Gisele Halimi a Elizabeth Badinter vo Francúzsku a Bella Abzug, Betty Friedan a Gloria Steinem v USA). Behom času sa na scéne objavovalo viac a viac Židmi inšpirovaných zákonov, ktoré mali postupne rozkladať rodinu. Vo Francúzsku Neuwirth propagoval zákonom legalizovanú antikoncepčnú pilulku (1967), neskôr sa začala spochybňovať autorita otca ako hlavy rodiny (1970), potom prišiel rozvod po vzájomnej dohode (1974) a právo na potrat, ktoré propagoval Simone Veil, jeden zo Židov, ktorí prežili holocaust. Túto liberalizáciu od tradičnej rodiny doprevádzala vlna pornografických filmov. Treba poznamenať, že židovský producenti a režiséri zohrávajú veľkú rolu v porno priemysle (pozri knihu Židovská mafia, 400 s., 2008). Freudovský koncept bisexuality taktiež prispel k podpore a akceptácii otvorenej „gay hrdosti“ a homosexuality.

Vojnový stroj proti humanite

V skutočnosti jedinými jasnými výsledkami tohto morálneho oslobodenia bola systematická demoralizácia a kriminalizácia bieleho muža, ktorý je neprestajne odsudzovaný vo filmoch, literatúre a histórii ako príčina všetkých problémov na našej planéte a dôvod kolapsu Západu. Príťažlivosť rovnostárstva – ktoré je vynálezom Židov – smeruje k zarovnávaniu všetkých etnických odlišností a identít a je príčinou ich pomalej deštrukcie.

Yitzhak Attia, vedúci seminárov francúzštiny na inštitúte Yad Vashem Holocaust v Tel Avive napísal do Israel magazínu toto: „Dokonca aj keď nám zdravý rozum jasne hovorí, či doslova celou svojou silou kričí akou absurdnou je táto konfrontácia medzi malými a bezvýznamnými ľuďmi Izraela (všetko židovstvo svete, nielen štát Izrael) a zvyškom ľudstva… napriek tomu akým absurdným a monštróznym sa to môže javiť, tak sme zapojení do tohto súboja medzi Izraelom a národmi – a tento boj môže skončiť jedine genocídne a totálne, pretože je to boj o našu a ich identitu“.

Čítate správne: Boj medzi Židmi a zvyškom ľudstva môže byť iba genocídny a totálny. „Mier“, ktorý má Izrael v úmysle zaviesť, nie je nič viac a nič menej než genocída, splnomocnenie pre popravu celého ľudstva – s výnimkou pre tých, ktorým bude umožnené žiť ako bezkultúrnym otrokom.

Neutralizácia diabla

Otázkou je, či agresivita judaizmu môže byť neutralizovaná za účelom záchrany ľudstva pred zlom, zlom ktoré by sa mohlo ukázať ešte viac vážnym ako marxizmus, psychoanalýza, či ideológia globalizmu. Predovšetkým musíme čeliť faktom: po všetkých tých storočiach vzájomných nedorozumení, antisemitskí kresťania, moslimovia a Hitler nedokázali vyriešiť židovskú otázku. Skutočnosťou je totiž to, že Židia sa kŕmia nenávisťou, ktorú vyvolávajú medzi ostatnými národmi, doslova z nej vyrastajú. Táto nenávisť, a to musí byť zdôraznené, je zdrojom vitality pre ich prežitie a pre ich spirituálnu genetiku. To im umožnilo po mnoho storočí až doteraz spoločne sa zhlukovať v rámci ich komunity proti vonkajšiemu nepriateľovi, kým ďalšie civilizácie sa stratili.

Rabíni nemuseli vyvíjať veľa úsilia, aby udržali ich genofond židovským. A dokonca aj odpadlícky Žid zostáva Židom, a preto je zbytočné pokúsiť sa opustiť židovskú „väzenskú komunitu“. Judaizmus je vskutku väzením. Tvrdenie, že Žid nemôže prestať byť židovským pracuje v prospech židovského prežitia.

Našou misiou musí byť ukázať láskavosť týmto chorým ľudom, ktorí žijú medzi nami, pretože Židia nie sú „podlí“, ide skôr o chorých ľudí, ktorí potrebujú byť vyliečení.

Židia nie sú individuálne a úprimné milovaní za tým účelom, aby boli oslobodení z väzenia, v ktorom sú zamknutí. Iba takto sa oslobodia zo zovretia klieští a od hrozby, ktorú predstavujú pre samých seba a zvyšok ľudstva.

Potom sa i my oslobodíme z tohto zovretia a to v rovnakom čase ako sa Židia oslobodia od ich vnútorného zla, ktoré je hrozbou pre celé ľudstvo.

Psychopatológia judaizmu – I
Psychopatológia judaizmu – II

Preklad: aman, www.protiprudu.org
Autor: Hervé Ryssen
Zdroj: www.counter-currents.com

O Roland Edvardsen

24 komentárov

  1. ABSOLÚTNA PRAVDA – VYNIKAJÚCO NAPÍSANÉ !!!

    • Vysvetlenie prečo je to so židmi tak je v jednej vete:
      Židia neprijali im daného Mesiáša a tým sa ich náboženstvo stalo satanistickým.

      • Prečo sa židia stali nedotknutelní.
        Pretože dokázali presvedčiť davy, že pôvodné duchovné kresťanstvo je vlastne vzývanie žida zvaného Ježiš. Dokázali zmeniť duchovnú filozofiu na prožidovskú dogmatiku, dokázali spraviť z duchovných ľudí tupých kresťanov – ktorí sú doteraz ich otroci.

  2. Normálnemu človeku, keď tento článok číta, behajú až zimomriavky po chrbte,
    pretože si uvedomuje svoju bezmocnosť.

    Bezmocnosť voči psychopatom. Alebo, lepšie povedané, voči prírode,
    ktorá ich stvorila. Sami si predsa psychopatiu určite nevybrali.

    Alebo, podľa Dänikena, voči tzv. „bohom“, teda bytostiam z inej planéty,
    ktorí tu chodili robiť pokusy s krížením a vytvorili viacero hominidných druhov.

    Samozrejme,
    že všetky pokusy sa nemohli vydariť, hlavne tie prvé.
    A
    tak možno vytvorili aj psychopatov, pretože im dali v kortexe málo mozgovej hmoty,
    čo potom v ďaľších pokusoch zjavne napravili.

    Asi preto je psychopatov len ca. 6 % z celej populácie.

    Keď potom videli výsledky svojich pokusov, chceli niektoré, zjavne nevydarené
    druhy zničiť a spravili záplavu, ako to poznáme z biblických dejín.

    Na palubu lode zobrali len vydarené druhy, ktoré mali záplavu prežiť.
    Ibaže,
    zjavne neboli vo svojich vedeckých neurobiologických výskumoch ešte tak ďaleko, aby pochopili,
    že ak sa im medzičasom hominidné druhy pomiešali,
    aj v tých
    vydarených môžu byť gény z menej vydarených a opačne.

    Ako to v súčasnosti zistil Inštitút evolučnej antropológie v Lipsku na čele so švédskym
    vedcom Svante Pääbom,
    ktorého
    vedecký team dokázal, že gény Neandertálca sa nachádzajú aj v Sapiensovi a opačne !!!!

    Ak pochopili, že vadnú konštrukciu mozgu psychopata sa nedá zmeniť, ani psychopatov vyničiť,
    pretože sa môžu obnoviť znovu aj po niekoľkých generáciách
    tiež aj
    u nepsychopatických rodičov, zobrali nohy na plecia a zmizli na svoju planétu,
    kde
    zjavne so strachu pred psychopatmi čušia.
    A veru,
    nedá sa im čudovať. Keď tak sledujú len napr. posledné udalosti od 9/11,
    alebo
    teraz najnovšie Ukrajinu, určite si gratuľujú, že utiekli :-))

    Zdá sa,
    že tu si robili pokusy, na ktorých sa učili a potom možno na svojej planéte si vytvorili niečo ako perfektnú ľudkskú bytosť.
    A my normálni musíme trpieť za nevydarené pokusy tých fušerov :-))

    Najhoršie na celom je, že sa pychopatom nedá ani vysvetliť, prečo je ich chovanie zlé, pre spoločnosť kontraproduktívne a v konečnom dôsledku
    škodí aj im samotným.

    Ovšem, jednoznačne hovoriť v tomto zmysle len o Židoch si myslím tiež sa nedá.

    Ich je predsa viacero druhov a ešte sú aj pomiešaní s nežidmi, napr. Chazarmi,
    takže dá sa vlastne v článku opísané psychopatické chovanie jednoducho
    generalizovať pre všetkých Židov ?

    Myslím, že je to v každej rase, národnosti a rodine tak, že psychopatickí jedinci ovládnu tých normálnych,
    pretože,
    tí sa ich boja, resp.sú zbabelí sa im postaviť na odpor, majú zábrany, ktoré psychopati nemajú ,napr. svedomie, súcit, atď….
    Ako sa hovorí :
    “ Bláznom a nadriadeným sa neodporuje“ !

    Jednoducho ľudia s normálnou konštrukciou mozgu nedokážu tak klamať, hysterizovať, podvádzať a zabíjať,
    čím
    sú handycapovaní a voči psychopatom vo večnej nevýhode.

    Určite sa aj medzi Židmi nájdu normálni, slušní ľudia, ako napr.Gilad Atzmon a mnohí ďaľší, ktorých mená nie sú verejnosti známe,
    ovšem ak
    sú v menšine, tiež si nepomôžu. Dokonca, aj keby boli vo väčšine si nepomôžu,
    pretože
    sa ich jednoducho BOJA. Psychopati sú vždy vo výhode. pretože nemajú zábrany.

    Zdá sa, že boj so psychopatmi sa nedá vyhrať, pre normálnych je to skľučujúci
    pocit,
    obzvlášť preto, že väčšina normálnych sú primitívni a nevzdelaní blbci,
    ktorí
    nie sú síce psychopaticky zlí, ale jednoducho BLBÍ na to, aby toto celé vôbec
    chápali a vedeli proti psychopatom držať spolu.

    Na rozdiel od psychopatov, ktorí držia spolu a síce globalizovane, jedno akej rasy, národnosti, viery, pohlavia, atď…
    a preto
    majú večne prevahu. Ovládli svet, hoci počtom je ich mizivá menšina.

    A psychopatickí Židia by tiež veľa nespravili bez psychopatických NE-židov,
    ktorí s nimi držia a verne im slúžia !!!!

    Tak nám treba, normálna väčšina, za blbosť sa platí !!!

  3. Autor tohto článku je sám mentálne porušený, alebo skôr mentálne chorý a potrebuje čo najskôr odbornú pomoc od psychiatrov a opateru psychoterapeutov.

    Úplne zbytočný článok, lebo rovnako môžeme napísať obdobný článok o islame a kresťanstve, čo sú spolu s judaizmom 3 najväčšie svetové monoteistické náboženstvá. V mnohom aj protichodné, ale v jadre v podstate rovnaké. Všetky 3 vychádzajú z tej istej geograf. oblasti a jednej kultúry. Preto myslím, teda viem, že aj moslimovia a kresťania majú svoje symptómy a úchylky, ktoré sú špecifické pre tieto náboženstvá z Blízkeho Východu.

    „Profil“ judaizmu opísal Petr Bakalář vo svojej knihe Tabu v sociálních vědách. To sa s týmto, výlevom príznakov schizofrénie, nedá ani porovnať.

    • RE : martin 4. júl 2014 at 15:16
      …………………………………………………………………..

      Prečo by bol autor článku mentálne „porušený“
      (správne slovensky – narušený) ?

      Veď on nám len priblížil obsah knihy Hervé Ryssena: „Psychopatológia judaizmu“ .
      Alebo si myslel autora knihy, Hervé Ryssena, že je mentálne narušený ?

      No, to ťažko, pretože ak by si robil celosvetovú anketu, zistil by si, že to čo tvrdí vo svojej knihe,
      to si myslí prevažná väčšina ľudí.

      Inak, nejako si nepochopil pointu.
      Tu nejde o náboženstvo, ale o určité geneticky dané povahové črty určitého druhu ľudí,
      ktoré
      z vedecky-neurobiologického hľadiska sú charakteristické pre PSYCHOPATIU.

      No a to s náboženstvom nemá nič spoločné, preto s tebou súhlasím, že psychopati
      sa rovnako môžu vyskytovať aj u kresťanov a moslimov. Hlavne, keď sme dnes už tak pomiešaní.

      Lenže, tieto psychopatické vlastnosti sú hlavne pripisované židom vo všeobecnosti,
      čo si myslím, že tiež nie je správne. A síce preto, lebo ani Židia nie sú všetci z jedného cesta.

      Nie každý, kto má zlú ženu ako bola Xantipa, je automaticky múdry ako Sokrates
      a
      určite ani každý zlodej, podvodník a klamár musí byť automaticky židom.

      Mnohí židia sú normálni, dobrí ľudia, neublížili by ani muche, nevzali by ti nič,
      neoklamali by ťa, atď….
      ibaže
      alebo sa boja svojich psychopatických súkmeňovcov, alebo využívajú výhody,
      ktoré títo pre židov vypodvodníčili,
      a preto sú k nim loyálni.
      Alebo sú naivní a nechajú sa nimi manipulovať.

      Hlavne manipulujú klamstvami mladých ľudí, ktorí tie klamstvá uveria.
      Ovšem,
      tí inteligentnejší sa časom zobudia, ako napr. Gilad Atzmon,
      alebo mladý Izraelčan,
      ktorý
      nakrútil o tom aj film s názvom „Defamation“
      http://www.youtube.com/watch?v=lB-WcNVE4KU

      Nuž, je to otázka inteligenčno-intelektuálneho potenciálu, ktorý ani u Židov nie je rovnaký (sú múdri, aj blbí židia) tak ako je to u všetkých iných národov
      a etník.

      Preovšetkým je to ale hlavne otázka ZDRAVÉHO ROZUMU, ktorý biologicky tiež nie je každému daný, bez toho, aby to mohol sám zmeniť.

      Preto
      treba každého jedinca posudzovať individuálne, , nedá sa všetkých prečesať jedným hrebeňom, to nie je spravodlivé, kolektívna vina patrí do stredoveku,
      alebo
      psychopatického boľševizmu.

      Hovorí spravodlivá duša s normálnou mozgovou konštrukciou :-))

      Prečo ?

      Pretože, normálne stavaný mozog je schopný EMPATIE a vie sa vžiť do situácie napr. aj takého psychopata, homosexuála, Cigáňa a podobných abnormalít
      a
      ak takýto mozog si dokáže uvedomiť, že tí ľudia za to nemôžu,
      nevybrali si to
      a rovnako sa to mohlo stať aj tebe aj mne, aj každému inému.

      Preto, neodsudzovať, ani neubližovať,
      ale vedieť sa brániť,
      a síce ZDRAVÝM ROZUMOM, čo je najsilnejšia zbraň proti psychopatom !!!

    • Aman Againsttime

      Martin, súhlasím, že patológie sa dajú nájsť i v kresťanstve a islame, avšak nezabudni, že moslimovia a kresťania sú príslušníkmi viacerých národov, etník, či rás, zatiaľ čo judaizmus je partikulárne náboženstvo určené jednému národu, nie je univerzalistické. Židia stvorili judaizmus a judaizmus stvoril ( vyformoval) Židov- národ s veľmi špecifickou, unikátnou mentalitou, len ťažko zrovnateľný s nejakým ďalším. Samozrejme, že Židia nie sú nejaká homogénna skupina a nie každý Žid bude hysterik so sociopatickými tendenciami, avšak pointa je v tom, že určité vlastnosti, či prejavy správania sa u nich vyskytujú v častejšej miere než u iných skupín. Práve ich špecifické psychologické črty v kombinácií s ich nadpriemerným IQ stoja za ich úspechom, za ich dominanciou vo svete ( a naozaj netreba za tým hľadať nejaké spiknutie). Ešte by som dodal, že je síce pravda, že všetky tri monoteizmy pochádzajú z jedného zdroja, ale tiež nezabudni na to, že kresťanstvo bolo výrazne ovplyvnené európskym polyteizmom a antickou filozofiou. Nebyť tohto ovplyvnenia, tak by kresťanstvo ostalo len ďalšou z rady židovských siekt.

      • RE : Aman Againsttime 4. júl 2014 at 22:33
        ——————————————————————-

        Tak ako ?

        Na jednej strane pripúšťaš, že : “ …. Židia nie sú nejaká homogénna skupina“
        a
        na druhej strane tvrdíš o Židoch ako takých, teda vo všeobecnosti:

        „Práve ich špecifické psychologické črty v kombinácií s ich nadpriemerným IQ stoja za ich úspechom, za ich dominanciou vo svete ( a naozaj netreba za tým hľadať nejaké spiknutie). “

        Aké nadpriemerné IQ ? Vieš koľko Židov poznám, ktorí sú BLBÍ ako papuče ?
        Učiť sa nevedia a robiť sa im nechce. Presne ako Cigáni.
        Mnohí
        sú síce vychcálkovia, ale to je skôr taká kriminálna inteligencia.

        To ale neznamená, že nenájdu sa medzi nimi aj ľudia s vysokým intelektuálno-inteligenčným potenciálom.
        Ale
        dovolím si tvrdiť, že tí sú v menšine.

        Rovnako, ako
        u iných národov , etník atď…

        A ako je to potom s tými tzv.“židmi“ s tatarsko-tureckou genetikou-Chazarmi, ktorí nie sú Semiti,
        ale konvertovali v 8.stor. k judaizmu a dnes už ani pes nevie, ktorí sú ktorí ?
        Týka sa aj ich nadpriemerné IQ ? Už len z tohto dôvodu je to nezmysel
        tvrdiť niečo o Židoch vo všeobecnosti !!!

        Je to podobné, ako keď sa povie, že Nemci disponujú nadpriemernou technickou inteligenciou, pracovitosťou, disciplinovanosťou, atď…

        Ano, niektorí …. ale dá sa to povedať dnes o väčšine, alebo aspoň o priemere
        keď sú dnes už pomiešaní s háveďou z celého sveta,
        hlavne s Turkami ?

        • Aman Againsttime

          Veta Židia nie sú homogénna skupina znamená, že nie všetci Židia sú rovnakí. Treba rozlišovať medzi Židom-jednotlivcom a Židmi ako skupinou. Treba si všímať a brať do úvahy rozdiely individuálne i skupinové. Uvediem príklad: Máme 2 triedy A a B. V triede A máme 2 päťkárov a zvyšok sú jednotkári, v triede B je tento pomer opačný. Znamená to, že trieda A a B sú rovnaké? Samozrejme, že nie! Snáď už teraz rozumiete rozdielu medzi individuálnym a skupinovým. To, že aškenázski Židia majú v priemere veľmi vysoké IQ je tak známy fakt, potvrdený množstvom štúdií, že ma naozaj prekvapuje, že ho niekto ide spochybňovať. To, že ste poznali nejakých blbých Židov neznamená negáciu skutočnosti, že Židia ako celok, ako určitá etnická skupina, majú nadpriemerné IQ, resp. vyššie IQ v porovnaní s ostatnými skupinami. Ja som zas napr. poznal inteligentných a slušných Cigánov. Znamená to potom, že cigánsky problém neexistuje? Pokiaľ ide o teóriu o Chazaroch, tak patrí k veľmi populárnym teóriám medzi nacionalistami, avšak existujú tu viaceré vážne spochybnenia. Napr. americký profesor psychológie Dr. Kevin MacDonald ( autor, ktorý sa vo veľkej miere zaoberá judaizmom a z ktorého dosť vychádzal napr. Petr Bakalář vo svojom Tabu) túto teóriu spochybňuje: http://www.theoccidentalobserver.net/2009/12/more-jewish-genetics-the-weak-khazar-hypothesis/

  4. Niekedy v myslím v Decembri som čítal článok od nejakého Belgického politológa prognostika o nevyhnutnej vojne medzi Ukrajinou a Ruskom. Proste som si ho prečítal a viac som to neriešil. Skúšam ho teraz hľadať na nete no nedarí sa mi to. Snáď niekedy na budúce keď budem hľadať niečo iné. Tento politológ písal o prezradenom stretnutí na ministerstve ZV USA s Ukrajinskými oligarchami židovského pôvodu. Kde im bolo jasne povedané aby vyprovokovali vojnu medzi Ukrajinou a Ruskom. Dôvod vojny je úplné prozaicky záchrana doláru. Doslovne tento Belgičan písal o tom že keď padne dolár tak títo oligarchovia skončia z holými zadkami z dôvodu že prevažne ivesticie a vklady sú v regiónoch silne prepojených na dolár a v US bankách. Takže vojna musí biť, lebo vyhulený národ žijúci na Ukrajine zachraňuje svoje nakradnuté papieriky a zadlženú USA ekonomiku. Takže Ugoloo plne s tebou súhlasím keď píšeš o psychopatoch a dodám aj o jašteroch ktorý sú prezlečený do ľudskej podoby.

  5. kazdy z Vas mate pravdu.Ugoloo dobre si zacal s analyzou myslenie mas dobre ale ( jedna poznamka na okraj ) si musis uvedomit jednu vec a to sa tyka kazdeho z nas.Ak nieco vieme a verime a sa nam to POTVRDZUJE to este neznamena ze vo vsetkom mame pravdu.Aman ma pravdu ved sa pozri na vsetkych veducich miestach ( korporacii,bank ,nositelov nobel.ceny ) prevazuju oni.To svedci o nejakom vyssom stupni.IQ.k pomere ich poctu na zemi.Lenze toto je strasne na dlhu debatu ja tu nemam ani cas a priestor o tom pisat.Len v skratke…to ich IQ je im DANE,aby som spresnil to zacina tam ,kde si zacal so Zverobohmi s davnej minulosti.Ak zacnes studovat fenomen UFO ( kludne na internete hocikde ) tak sa dozvies neuveritelne veci.Napr.tieto bytosti SVETELNYM LUCOM dokazu dat cloveku do mysle nejake ( vynimocne ) vedomosti myslienky.Vo svetle su nejak zakodovane informacie Od toho sa aj odvodzuje slovo ILLUMINATI ( osvieteni )..cize svetlom !…ale nie vsetco len par a ti ostatni to preberaju dalej .znalosti fyziky ,psychologie ,chemie,astronomie a pod.Opakujem to je len pre tych co sa o to zaujimaju. Niektori Ludia co prisli do styku s tymto fenomenom hlasia nahly prud nejakych novych myslienok o ktorych ani nemali pred tym sajnu.A teraz k celemu zaveru ….lenze pri tychto ZAZRACNYCH info danych UMELYM sposobom magnetickym ( cize nie ) prirodnym vznika urcita PORUCHA v ludskej psychike a jeho spravani.Pretoze jeho ( duchovny ) sa nevyvijal prirodzenym sposobom,cize….postupne casovo narocne ludskym badanim.

  6. Zoberme si len takeho Michelangela.Ved ten clovek bol genius v maliarstve,astronomii,lekarstve,vojenskej technike.To nie je normalne aby jeden prirodzenym ludskym chapanim clovek dospel k takym myslienkam a objavom na tolkych frontoch ….to je jednoducho NEPRIRODZENE.On akoby predbehol dobu ( len jeho nakresy buduceho vrtulnika ) a ine veci.Jeho malby ( tiez som ich osobne videl ) ked sa nane divas mas pocit ze sa divat na 3D .Tie postavy akoby vystupovali zo steny ( to treba vidiet )..cize chcem povedat ze tam bol ( pravdepodobne ) ZASAH nejakej vyssej inteligencie do jeho psychiky.

  7. RE: audi 5. júl 2014 at 7:35
    ————————————————-

    Dovolím si zostať vo vecnej rovine pri čiste pozemských faktoch :

    1. Uznávam výnimočný inteligenčno -intelektuálny potenciál niektorých Židov.
    Ale, aj NE- židov.
    Nepoznám štatistické údaje, a preto neviem u ktorej rasy, či národa, atď.,
    je percento nadaných ľudí s vysokým IQ v priemere vyššie.
    Ale,
    nakoľko poznám osobne aj kopu inteligenčne podpriemerných,
    resp. blbých židov, odmietam ich vysoký stupeň IQ zovšeobecňovať,
    teda generalizovať.
    Ovšem,
    rovnako aj ich negatívne a psychopatické vlastnosti,
    pretože
    aj keď
    existuje množstvo negatívnych židov, typu Kolomojský, existujú predsa aj
    pozitívni Židia typu Gilad Atzmon !!!
    A okrem toho,
    poznám aj osobne Židov, ktorých vlastnosti sú prevažne pozitívne.

    2.
    „……na vsetkych veducich miestach ( korporacii,bank ,nositelov nobel.ceny ) prevazuju oni.To svedci o nejakom vyssom stupni.IQ.k pomere ich poctu na zemi.“

    Ano, to máš pravdu, na to by bolo treba vysoký stupeň IQ,
    ale aj nie……
    V rámci objektívnosti treba povedať, že na to treba mať hlavne „connections“,
    ako aj
    určité nezbytné, esenciálne charakterové vlastnosti, čo je podmienka, bez ktorej to nejde
    („Conditio sine qua non“).

    Že vysoký IQ je v tomto prípade irelevantný dokazuje tá skutočnosť,
    že veľa nadaných ľudí s vysokým IQ to na žiadne
    špičkové pozície nedotiahne !!!

    A opačne,
    veľa neschopných, ale hlavne psychopatických BLBCOV sedí na špičkových pozíciách, čo nie je žiadnym tajomstvom.

    Otvorene o tom hovorí napr. kouč Vladimír Synek a vysvetľuje, prečo je v manažmente a politike veľa psychopatov.
    Viď :
    http://www.etrend.sk/trend-archiv/rok-2012/cislo-50-51/debilita-je-zacarovany-kruh.html

    Tie nezbytné vlastnosti na špičkové pozície, hlavne v politike, ale aj v managemente sú zhruba tieto:

    – vedieť ísť aj cez mŕtvoly, nemať žiadne škrupule, zábrany,
    – nemať problém so svedomím, alebo charakterom
    – necítiť empatiu, dokázať bez problémov klamať a podvádzať,
    – vedieť poslušne poslúchať nariadenia tých v pozadí, resp. hore
    – dokázať byť predajná prostitútka
    – chorobne túžiť po moci a ovládaní druhých

    Tieto všetky vlastnosti považujú vedci-neurobiológovia, za charakteristické symptómy PSYCHOPATIE.
    Viď napr : http://elyna.wz.cz/jak_rozeznat_psychopata.htm

    Ale veľmi dôležité je vedieť sa prispôsobiť pravidlám,
    alebo
    patriť k nejakému spoločenstvu, napr. k nejakej MAFII,
    ktorá
    drží spolu a spoločne sleduje svoju „Cosa nostru“-spoločnú vec,
    hlavne nekalé ciele !!!

    Viď napr : http://deliandiver.org/2012/09/zidovska-mafie-rozhovor-s-herve-ryssenem.html

    Potom môže aj mizivé percento ľudí ovládnuť svet.

    Nemám to z mojej hlavy, je toho plný internet.

    Napr.
    http://na-severu.blogspot.de/2009/09/pravda-k-moci-psychopati-vladnou-nasemu.html
    alebo
    http://www.cez-okno.net/clanok/ponerologia/pravda-k-moci-psychopati-vladnou-nasemu-svetu
    ako aj kopa ďaľších…..

    Ale……
    napriek tomu tvrdím, nemožno generalizovať ani dobré, ani zlé vlastnosti
    ani
    národa, ani rasy, ani etnika, dokonca ani jednej famílie. Dokonca ani keď zodpovedajú ich priemeru.

    Nemožno všetkých prečesať jedným hrebeňom , pretože sme indivíduá
    a
    tak, ako máme individuálne otlačky prstov, tak máme aj individuálne charakterové vlastnosti.

    Som za to,
    aby bol človek braný do úvahy ako indivíduum a posudzovaný podľa jeho individuálnych vlastností a konkrétnych činov,
    nie
    podľa etnickej, či geneticko-biologickej, alebo religióznej príslušnosti
    k tým či oným !

    Prečo ?

    Pretože to je PRIMITIVIZMUS nezodpovedajúci ani súčasným vedeckým
    poznatkom v oblasti genetiky a neurobiológie, ani logike Homo Sapiensa,
    ale
    logike primitívneho Neandertálca !

    • Aman Againsttime

      Súhlasím s tým ,že treba každého jedinca posudzovať individuálne, avšak to by zároveň nemalo znamenať, že budeme ignorovať skupinové rozdiely. Argument, že štatistické rozdiely nič nevypovedajú o jednotlivcovi nie je pravdivý. Treba mať na pamäti skutočnosť, že poznanie skupinových rozdielov nám umožňuje určiť pravdepodobné vlastnosti jednotlivca. Uvediem príklad: Vieme, že väčšina mužov je v priemere vyšších ako sú ženy, napriek tomu ,že existujú ženy, ktoré sú vyššie ako muži, tak môžeme s veľkou pravdepodobnosťou povedať, že prvá žena, ktorú stretneme v obchode bude nižšia ako prvý muž. Dokonca i vtedy, ak sú priemerné rozdiely medzi skupinami malé, tak nestrácajú vzhľadom k štatistickým vlastnostiam ich rozloženia v spoločnosti svoje dôsledky. Skupinové rozdiely treba mať na pamäti najmä v prípade imigračnej politiky. Vezmite si napr. takú JAR. Podľa odhadov sa tam odohrá až pol milióna znásilnení ročne. Z prieskumov to vychádza tak, že každý štvrtý černoch z JAR sa dopustil znásilnenia. Pokiaľ teda vieme, že je v černošských spoločnostiach častejšie kriminálne správanie, tak je rozhodne inteligentnejšie uplatniť prístup „hodme ich všetkých do jedného vreca“, než zbytočne riskovať život a zdravie hoci len jedného jediného Európana, keďže nemôžeme dopredu vedieť, ktorý černošský prisťahovalec bude páchať zločin alebo nie.Podobne je to s moslimami atď. Áno, nie všetci sú rovnakí, avšak nie je možné pri každom uskutočňovať individuálnu kontrolu. Pokiaľ ide o židovské IQ, tak na nete nájdete o tom dostatok informácií. Mohol by som vám napr. odporučiť si preštudovať autorov ako Richard Lynn, či Kevin MacDonald.

  8. Keď tu tak čítam ten článok a aj väčšinu príspevkov, tak ma napadá len jedno. Ešte že existujú židia, lebo neviem, kto by vám inak robil hromozvod 🙂

    • maršal Žukov

      Aha – a prečo potrebujeme hromozvod? Je snád búrka? Kto robí tú búrku?

    • Nie, nikto nemá nič proti Židom, ako takým.

      Problémom sú ich PSYCHOPATICKÍ súkmeňovci, ktorí sú geneticky možno vôbec nie Židia, ale potomkovia tatarsko-tureckých kmeňov-Chazari.
      Alebo, pomiešaní s takýmito,
      alebo len určitý druh Židov, ale podľa ich činov a vedeckej neurobiologickej definície PSYCHOPATIE, sú to jednoznačne PSYCHOPATI.

      Títo, na svoje psychopatické ciele zneužívajú okrem naivných, hlúpych, alebo korupčných NE-židov,
      aj svojich súkmeňovcov , naivných a hlúpych Židov.
      Manipulujú a oblbujú ich rôznymi podvodmi a klamstvami.
      Viď napr toto video:
      http://www.youtube.com/watch?v=lB-WcNVE4KU
      Ako aj
      báchorkami o ich vyvolenosti , vysokom IQ, potrebnej súdržnosti a podobne.
      A tí prihlúpli chudáci im veria a sú voči týmto psychopatickým hyenam loyálni.
      Nedisponujú
      ani natoľko potrebným IQ, aby si uvedomili, že oni sú len psy, ktorým hodia kosť
      a mäso zožerú ich PSYCHOPATICKÍ súkmeňovci.

      Tí, ktorých IQ je naozaj nadpriemerné, tí to pochopia a postavia sa proti psychopatom.

      Viď Žid -GILAD ATZMON !!!

      A určite aj veľa iných, ktorí nie sú nám známi,
      lebo nemajú takú odvahu ako on, ísť so svojimi názormi na verejnosť.

      Psychopati túžia chorobne po moci. Zatiaľ ju dosiahli nad celým svetom,
      ale……
      to im nestačí. Ich vadné mozgy potrebujú neustále nejaké ZLO-činy.

      Keď už si podrobili svet NE-psychopatov, začnú bojovať medzi sebou. Robia to tak aj KRYSY.

      Začnú sa požierať navzájom.

      Momentálne to vyzerá tak, že na Ukrajine začal svetový boj medzi červenými a modrými krysami !!!

      To by normálnym ľuďom, priemerným, slušným občanom nevadilo,
      keby……
      neboli oni hlavnými aktérmi, ako aj obeťami takýchto bojov !!!

      Čo sa dá robiť, za blbosť sa platí.
      A týka sa to rovnako obyčajných priemerných, tak nežidov, ako aj židov.
      Viď obete WW II.
      Sme nepoučiteľní, teda blbí, či ako je to s nami ?

  9. Ked je uz debata o psycho,nedavno som videl jedno video z Ukrajiny.Zatial asi najbrutalnejsie,je to akcia praveho sektoru kde nafilmovali podrezanie krku velitela doneckej policie v jeho byte priamo pred jeho zenou.Keby to urobili potajme ale oni to este natocili na kameru..pytam sa PRE KOHO ?..toto uz nie su ludia toto su zverske bestie v ludskych telach.To video je tak otrasne ani ho tu nedam,je to prebrate z ceskeho serveru.Ak by mal niekto zaujem tam mu to poslem sukromne.

    • Alebo napr.
      upálenie za živa nevinného 16 ročného Palestínčana 6-timi izraelskými zloduchmi,
      z ktorých sa traja už k činu priznali.
      Jednoznačná
      beštialita brutálneho činu natoľko otriasla svetovú verejnosť,
      že dokonca aj premier Netanjahu
      bol nútený ospravedlniť sa otcovi zavraždeného mladíka.

      Dnes to uvádza svetová tlač, medzi inými aj izraelský Haaretz a francúzska AFP,
      alebo nemecké SZ.
      http://www.sueddeutsche.de/politik/tod-eines-jugendlichen-israelische-verdaechtige-gestehen-mord-an-palaestinenser-1.2034286

      Takýto čin, ako aj beštiálne týranie a vraždenie civilného obyvateľstva,
      na Ukrajine ,napr. vypichovaním očí, alebo sadistické metódy výsluchov
      v Quantaname,
      atď….
      ukazuje jednoznačne na PSYCHOPATIU.

      Z histórie vieme napr., že počas 300 ročných nájazdov tataro-tureckých kmeňov
      na štáty stredoeuropskej civilizačnej kultúry,
      tieto
      psychopatické kmene nie len že rabovali a vraždili napadnuté obyvateľstvo,
      ale
      vraždili ho ako sadistické beštie. Napr. za živa vytrhli dieťa z tela matky a hodili ho psom a pod.
      To hovoria historické pramene (viď „Turci na Slovensku“).

      Vtedajšia PSYCHOPATIA spomenutých kmeňov silne pripomína dnešnú a jej aktéry musia mať spoločné korene.

      O pôvodných semitských Židoch -ako o bohabojnom národe,
      sa v tomto zmysle história nikde nezmieňuje, leda ak o „boľševikoch“, preto predpokladám,
      že
      také brutality môžu páchať len tzv. „židia“, t.j. židia s tatarsko-tureckou psychopatickou genetikou.
      A
      to boli jak boľševici, tak vraj aj 95%dnešných obyvateľov Izraela.

      To je môj súkromný názor, preto, môžem sa aj mýliť.

      • Ugoloo vies kto v 2 svet. vojne pachal najvacsie sadisticke zverstva a cistky ?..( nenapisem to ) .hadaj.Potom sa mozeme bavit

  10. Dalsi priklad psychopatov ( radikalov ,fasistov ) utok na redakciu Vesti v Kieve tento vikend….https://www.youtube.com/watch?v=nOSTqXNs6ds#t=19

Leave a Reply