Domov / Hlavná strana / EU / Coudenhove-Kalergiho imigrantské dedičstvo v roku 2015

Coudenhove-Kalergiho imigrantské dedičstvo v roku 2015

V januári predpovedala Barbara Coudenhove-Kalergi „nové sťahovanie národov“ a predpovedala tým do poslednej bodky to, čo o niekoľko mesiacov nastalo. Jej strýko Richard Nikolaus platí za zakladajúceho otca EÚ a chcel už pred 100 rokmi navždy zmeniť tvár Európy.

Gróf Richard Nikolaus Coudenhove-Kalergi bol zakladateľom Paneurópskej únie a je považovaný za duchovného otca a priekopníka „Európskej Únie“. Jeho program predpokladal nebývalé prisťahovalectvo do Európy, aby sa Európa stala ovládateľnou. V roku 1925 napísal vo svojej knihe „Praktický idealizmus“: „Človek ďalekej budúcnosti bude miešancom. Dnešné rasy a kasty padnú za obeť narastajúcemu prekonávaniu priestoru, času a predsudkov. Euroázijská negroidná rasa budúcnosti, vonkajškovo podobná staroegyptskej, nahradí rozmanitosť národov prostredníctvom rozmanitosti osobností.“ V tej istej knihe sa teší Coudenhove-Kalergi nad charakterovými vlastnosťami týchto miešancov, pretože títo sú mnohonásobne zaťažení určitými vlastnosťami, ktoré sú pre účely budúcej Európy mimoriadne kvalifikované: „bez charakteru, bez zábran, nedostatok vôle, nestálosť, nedostatok piety a vierolomnosť“.

barbcoudObr.: Rakúska novinárka Barbara Coudenhove-Kalergi

Coudenhove-Kalergi dokázal svoje vtedy úplne scestné predstavy dať do pohybu len s pomocou vplyvných priateľov v USA. Vo svojich životných spomienkach „Život pre Európu“ popisuje: „Začiatkom roku 1924 som obdržal telefonát od baróna Louisa Rothschilda: jeden z jeho priateľov, Max Warburg z Hamburgu, čítal moju knihu a chcel ma spoznať. K môjmu veľkému údivu mi ponúkol Warburg spontánne šesťdesiat tisíc zlatých mariek, na rozbeh hnutia počas prvých troch rokov“. Pomocou jeho kontaktov k vysokým finančným kruhom mohol čoskoro rátať médiá a štátnikov ku svojim spojencom. New York Times, alebo Herald Tribune sprevádzali jeho myšlienky. Politici, ako Churchill, alebo Truman ho podporovali. Cudenhove-Kalergi neskrývane priznáva, že vtedy boli európske Parlamenty „prinútené“, zriadiť Paneurópu. „Pod trojnásobným tlakom európskych parlamentov, Spojených štátov amerických a verejnej svetovej mienky rozhodli sa ešte v tom istom roku vlády ku konaniu.“ (Paneuropa 1922 až 1966, strana 79)

Coudenhove-Kalergi zomrel v roku 1972 – jeho spomienka sa udržiava a jeho neter, Barbara Coudenhove-Kalergi, sa prihlásila už začiatkom roka prorocky ku slovu: Výmena obyvateľstva v Európe je „nezvratná“, ako konštatovala 7. januára 2015 v denníku „Standard“. A: „Európa dostane novú tvár, či sa to starousadlíkom hodí, alebo nie. Žijeme v ére sťahovania národov. Táto sa ešte len začala a s určitosťou nebude ešte dlho u konca.“ O niekoľko mesiacov začal nápor utečencov v Maďarsku a Grécku.

Myšlienka, prinútiť Európu násilne k etnickej výmene nie je rodinné krédo rodiny Coudenhove – Kalergiovcov. Skoro identicky sa vyjadril vydavateľ Jakob Augstein 5. októbra v Spiegli: „Sily demografie sú tak radikálne, ako tie migračné. Preto sa Nemecko zmení. A nikto to nedokáže zadržať. Neexistuje právo zostať v minulosti.“

Thomas Barnett a plány globalizácie

Aj vojenský stratég USA Thomas Barnett prezradil, že ku stratégii globalizácie patrí výmena ľudí Európy. Tak ako Coudenhove-Kalergi nie je Thomas Barnett žiadny drsný ideológ, ale analytik Pentagonu, s výbornými stykmi a vplyvom. Sponzorovaný a poverený bol Thomas Barnett od roku 2000 koncernom finančných služieb „Cantor Fitzgerald“, v roku 2002 predstavil geostrategické výsledky vtedajšiemu ministrovi obrany Donaldsovi Rumsfeldovi. Plány a analýzy zhrnul vo viacerych knihách. V knihe „The Pentagon´s new map“ (New York, 2004) vysvetľuje, že globalizácia je „stav vzájomne zabezpečenej závislosti“. „Aby sa globalizovalo hospodárstvo a spoločnosť, musíme sa zmieriť s tým, že neustále je vlastná budúcnosť prednostne ovplyvňovaná a menená vonkajším svetom, vlastné tradície sa strácajú v zabudnutí. Budeme sa musieť zmieriť s tým, že importované tovary a výrobky zahltia domáci trh a vlastní výrobcovia v tomto konkurenčnom boji sa buď presadia, alebo sa stratia.“ (str. 122)

V druhej knihe, „Blueprint for action“ (New York, 2005), sníva Barnett o návrate jednej biblickej ideálnej rasy: „Kto sa vzpiera miešaniu rás, koná nemorálne a nečasovo. Ja som si istý, že prví ľudia boli svetlohnedej farby … nebol to tiež aj Ježiš Kristus, keď putoval po zemi?“ (str. 282)

Barnett už dávno urobil rozsudok nad Európou: „Stará Európa je – historicky videné – dávno mŕtva a nemôže byť znovu oživená.“ Naviac musí Európa ročne prijať 1,5 milióna imigrantov, aby sa tým Európa už nikdy nemohla nevymaniť z objatia globalizácie. (Zadanie, ktoré Merkelová v októbri 2015 konečne splnila.) Ak niekto napriek tomu sleduje „znovuoživenie bývalých spoločenstiev a uplynulých predstav hodnôt“ má byť jedným dychom označený za „radikálne fundamentalistického islamistu ako Osama Bin Laden“. Všetky tieto nepriateľské sily „sa obávajú straty svojej identity v rámci zgleichšaltovanej, urbanizovanej, rozštiepenej masy, v ktorej zastupuje každý sám svoje záujmy jednotlivca.“ (str. 280)

Pre Vás necháva jednoduché riešenie: „Áno, ja beriem na vedomie argumenty mojich odporcov protiviace sa rozumu, na vedomie. Avšak, ak by sa protivili voči svetovému poriadku, žiadam: Zabite ich!“ (str.. 282)

Preklad: Juraj Borský, www.protiprudu.org
Zdroj: Direkt

O ::prop

30 komentárov

  1. Z všetkým zlom vo svete sú nakoniec židáci, tá ******* semitská háveď.

  2. Vazeny pan Sitra Ahra,

    Kedze clanky sa tu menia rychlo odpovedam vam na najnovsom clanku. Ako spoznat kto je zid? Okrem charakteru, je to dost tazke! Napriklad ta zidovka na fotografii v clanku o Izraeli, keby som ju videl na ulici zdala by sa mi ako troska opalena beloska. Mama mi kedysi tvrdila, ze vsetci zidia maju nos do X! Cize akysi zigzag nos najprv zahnuty do prava a potom do lava. A skutocne vela zidov ma taku charakteristiku, aj ked na prvy pohlad menej viditelnu. Avsak je dost zidov aj bez tejto charakteristiky. Napriklad byvaly premier Izraela Samir, mal maly pulkavy a vyhrnuty nos skoro ako cernoch! Zhodou okolnosti dost velmi sa ponasa na byvaleho prezidenta Havla. Terajsi premier Izraela ma blond vlasy a modre oci. U cernochov hned kazdy vidi ze su cernosi aj u Pakistancov ze su tmavi, alebo u cinanov ze su mongoloidnej rasy. Avsak u zidov typicky zidovske crty tvare nebadat, ak aj ano dost tazko.

  3. Viete pan Sitra Ahra,

    Keby ten multikulturalizmus bol aspom reciproky. Teda napriklad kolko turkov je v Nemecku, Tolko Nemcov v Turecku! Ved to aj isty nemecky professor ziadal, za kazdu mesitu postavenu v zapadnej Europe, jeden krestansky kostol postaveny v islamskom svete! Chcete mesitu v Rime, dobre ale musite pstavit rimsko-katolicky kostol v Meke! Chcete mesitu v Hamburgu,alebo v Uppsale- dobre ale musite postavit luteransky kostol v Medine! Avsak v roku 1977 Saudska Arabia zburala posledny kerstansky kostol vo svojom state. Ja som osobne za vedecke nazeranie na svet, a islam, krestanstvo, judaizmus, a ine nabozenstva by mali byt len osobnym a sukromnym nazorom cloveka. Bohuzial v islamskom svete to tak neni. Byvaly malajsky president Mohamad Mahatir, hned po tom co prestal plnit tuto funkciu. Uz ako sukromna osoba prehlasil: Ëuropeans fought in proxy wars for the jews.“ To skratene hovori o angloamerickom imperializme o ktorom pisete aj vy!

  4. Jedinym uspechom komunizmu bolo ze aspon do roku 1989 uchranil vychodnu cast Europy od multikuturalizmu, tu sa vedie aj najvacsia obrana proti.

    • Tu je kúsok pravdy o “barónstve” Rotschilda

      “…baróna Louisa Rothschilda: jeden z jeho priateľov, Max Warburg z Hamburgu, čítal moju knihu a chcel ma spoznať….”
      … tu je ravda ohľadne jeho titulu Baróna…nakoniec si to ale predsa kúpil…vždy sa nájde Árijec, ktorého je ľahko podplatiť…
      Lionel Rotschild sa spriatelil s Princom Albertom a stal sa jeho poradcom. Po smrti Princa (Consort – manžel kráľovny). Lionel Rotschild bol doporučený na “Peerage” (udelenie titulu baróna).
      V liste Gladstone-ovi, dátovanom 1-ho novembra 1869, kráľovna odmietla:
      “Nie je to len pocit, ktorého sa (kráľovna) nemôže zbaviť, proti menovaniu ‘barónom’, osobu židovského náboženstva; ale nemôže ani pomyslieť, aby niekdo, kdo vďačí za svoje nesmierne bohatstvo pôžičkám – financovaním – kontraktov s cudzími governmentami, alebo úspešnou špekuláciou na Stock Exchange (Burza), môže ‘férovo’ žiadať o Britský ‘Peerage’ (titul Baróna).

      Akokoľvek vysoko, môže Sir L.Rotschild osobne stáť v očiach verejnosti, toto sa jej nezdá o nič menej, ako druh hazardovania, pretože to je na gigantickom stupni a ďaleko vzdialené od legitímneho obchodovania – ktoré ona s potešením oceňuje – v ktorom sa ľudia pozdvihli trpezlivou pracovitosťou a tvrdou disciplínou k bohatstvu a do vplyvných pozícií.

      ,,,a kdo bol Max Warburg, tiež nie je tajomstvom,,,

      Max M. Warburg (1867-1940) nemecko-americký bankár, žid. Narodený v Hamburgu, partner rodinnej banky
      M.M. Warburg & Co. Poradca Ríšskej Banky. Enigroval do USA a samozrejme sa stal spoločníkom židovskej bankovej firmy v New Yorku, Kuhn, Loeb & Co.

      A zatiaľ čo jeden Warburg bol finančníkom v Amerike, jeho brat (Paul), bol finančníkom v Nemecku!

      “…New York Times, alebo Herald Tribune sprevádzali jeho myšlienky”

      ….a v koho rukách sú tieto noviny, tiež nie je tajomstvo…

      Z uvedeného je jasné, že európska aristokracia a tzv. “šľachta”, boli tupí hlupáci a prvé čo mal Hitler urobiť, mal všetkých týchto “von”, tieto nástroje židovskej konšpirácie neľútostne zlikvidovať, hlavne v jeho armáde, ako to urobil Stalin, čo si aj Hitler uvedomil, že to mal tak isto urobiť, ale už bolo neskoro…

      .

      • Nemate pravdu a stale Vam to robi problem. Tzv. cestujete v case. Posudzujete veci v 13, 16, 19, 20. storoci ale ony sa vyvijali. Takze posudzovat alebo prenasat rozdne kriteria do roznej doby je mierne povedane chyba. A Vy tuto chybu robite znova.
        Hovorite o nasej Arijskej slachte dehonestujuce. Fajn v 20 storoci povedzme mate scasti pravdu. Lenze kto tuto slachtu zdegeneroval ? Zidia. A prostrednictvom koho? Slobodomurarov. Niekde som tu od Vas zachytil, vcelku slusny prispevok o uzere. Tam ste vystihli aj Cromwella. preco jeho prvy zakon bol o otvoreni bran pre Zidov, poprava Krala ?
        No pretoze ich cielom bola likvidacia slachty. Narody bez slachty su zranitelnejsie.
        Zidia si svoju slachtu pestuju dodnes. Nie su hlupy. Nakoniec oni sami sa infiltrovali do nasej slachty a velmi radi vydavali svoje dcerenky za slachtu.
        Takze nie likvidovat ale znova a znova ozdravovat. To je princip eugeniky na ktoru sa Vy sam rad odvolavate.
        Takto by ste vyliai z vodou aj to dieta. To je akoby ste povedali, nepriatel chce moj dom a moje deti. Tak ich radsej podpalim a deti zabijem. No aj tak sa da bojovat ale je to trosku hlupucke.
        Dnes uz ziadnu slachtu nemame a co sa zmenilo. je to len horsie.
        Clovek by nemal nenavidiet druheho, len z dovodu ze ten druhy je na tom lepsie.

  5. Židia si vymienili u Jozefa II. tzv. “ jozefínske reformy“ a tie dovolili židom prijať najželezitejší zákon v Ra – kúskej ríši, ktorý platí dodnes a odporúčam preštudovať jeho celé aktuálne znenie (platné v SR, ale aj iných gojimských štátoch) aj s jeho dvestoročným vývojom: Jedná sa o zákon o mene a priezvisku. Cez tento zákon si nikto z nás nemôže oficiálne zmeniť meno a priezvisko. A týmto zákonom sa Židia jednoducho skryli v spoločnosti, hlavne tzv. asimiláti, ktorí predstavujú poväčšine najsilnejšiu vrstvu Kónov:
    – 6idovské priezviská po Jozefínskej reforme:
    iba zopár príkladov:
    -Novák, Neumann, Nový,Skala, Skalina,Kameň,Kamenec, Kuhn,Kóňa,Kraus, Cohen,Kraus,Levitan,Leva,Levý, Mendel,Mendelelsohn, Mendelejev,Lev,Lavrov,Lvrentij,Leon,Leonid, Lazár- napr. Vojtech Lazár Tuka-bol žid.
    Lazarovič,Abrahám, Abrham, Mojžiš, Mayer, Nemec-napr. Herec František Nemec, Slovák- napr. Marián Slovák, Čech, Bohm, Lustig, atd, atd. atd.atd……….

    • p.Kazok, Vaša otázka:
      “Ako spoznat kto je zid? Okrem charakteru, je to dost tazke!”
      …tu je ten problém mladších generácií, ktorý som si už dávno povšimnul…a ono to, aspoň pre nás starších, nebpl skoro vôbec problém…tých charakteristík je mnoho…
      Neviem Váš vek, ale my starší sme to akosi vycítili, neviem či citom, pozorovaním, výchovou, skúsenosťou…
      Pre nás je nemysliteľné, aby nám niekdo povedal že jeho meno je ‘Rockstýn’, aby sme hneď nevedeli, že je žid ‘Rockstein’ …a týmto ľuďom tu, v Kanade a zrejme aj v Amerike, to ani nenapadne! Neviem ako je to na Slovensku, prípadne u Vás v Austrálii, ale asi podobne…presne ako píše o tých menách aj Jano…Musí byť predsa každému jasné, že keď sa niekdo menuje ‘Rootman’, že to je v skutočnosti bývalý Rothman..alebo ‘Rosický’ či ‘Ruža’ že to bol kedysi Rosenfeld, alebo Rosenzweig…ale keď si dá niekdo meno Karol Kučera, to už sa treba dozvedieť odniekal, že je to vlastne Kurt Weichertz…(môj bývalý spolužiak z gymnázia, neskoršie profesor na Právnickej fakulte v Bratislave (už zosnulý). Koľko študentov Práva v Blave to vedelo, kdo on vlastne bol? Nikdo.
      Ale to nie sú len mená, tie len z pohľadu nevieme, ale je mnoho iných ‘poznávacích znamení…a my, moja generácia sme sa len na nich podívali a hneď sme vedeli, kdo sú….
      • brčkavé červené vlasy, ale trypicky židovsky červené, viac-menej hrdzavé
      • vypuklé oči a visiace spodné víčka
      • veľké odstávajúce uši
      • husté zrastené obočie
      • dlhý, zahnutý mäsitý nos
      • hrubé, mäsité spodné pery (gamby)
      • vysunutá, alebo zpät zrazená spodná čelusť
      • neforemné celé telo, žiadne zúženie v páse
      • ohnutá chrbtica, prihrbený
      • a hlavne šmatlavosť (čaptavosť) vzhľadom na ploché chodidlá (blattfuẞ)
      To sú neomylné znaky, nie semitské, ale znaky chazrských Aškenázov (a celého amerického židovsta, ktoré z nich pochádza).
      Ale sú aj výnimky, ako napr. herec Tony Curtis (maďarský žd Peter Weiss), skladateľ, klavírista Burt Bacharach, ani ja som dlhú dobu o nich nevedel.
      A hlavne, čo som tiež nevedel donedávna, známa krásavica, herečka Hedy Lamarr (Hedwig Eva Maria Kiesler) rakúska židovka (i keď jej matka konvertovala na katolíčku). Jej známy film “Samson and Delilah” (1949) v hlavnej úlohe ona a povestný Victor Mature. Bola považovaná za najkrajšiu že nu na svete! Kliknite si Google a uvidíte sám, že bola skutočne krásna žean.

      “Keby ten multikulturalizmus bol aspom reciproky”.
      …tu s Vami, pán Kazok, nesúhlasím. Ja tuším, Vy ste nábožný človek, čomu sa divím, ale ja som za zlikvidovanie (nie zbúranie), nielen všetkých kostolov, synagóg, mešít, atď., ale za zlikvidovanie všetkých nábožstiev…pokiaľ sa to nestane, na tomto svete nikdy mier a porozumenie nebude…nábooženstvá sú liahňou nenávisti…a zabíjania…
      zo všetkých tých budov treba porobiť knižnice, vzdelávacie strediská, múzeá, detské útulky a škôlky…

      A áno, Mohamad Mahatir mal pravdu, to Vám môžem potvrdiť nasledovným:

      …the “Jewish World”, of London, January 16, 1918, which said:
      “International Judaism forced Europe into the war, not only to seize a large part of the gold, but to start a new Jewish War by the help of that gold.”.
      (Medzinárodný Judaizmus prinútil Európu do vojny, nielen získať veľkú časť zlata, ale začať novú židovskú vojnu, pomocou tohoto zlata”.

      Alebo:
      “Budeme nútiť kresťanov do vojen, využívaním ich pýchy a hlúposti.
      Budú masakrovať jeden druhého a uvoľnia priestor pre nás”.(Z pohrebného prejavu rabína Reichhorna).

      A tomu je už skoro sto rokov a svet nepohol ani prstom proti tejto pliage!

      • Prepacte ale hovorite hluposti. Mozno to hodnotite naozaj instinktivne, ale napisali ste nezmysli.

      • Musim sa smiat, naco potom Vasi sukmenovci, aspon podla Vas Vasi sukmenovci, robili vyskum, merania ?
        To je pre nasich nepriatelov, iba zamienka na vysmech.
        A maju pravdu.
        Tony Curtis sa volal Bernard Schwatz, skor Baruch Schwartz. Heda Kieslerova natocila Extasu ale zeby bola mimoriadne krasna, no bola ochotna sa cvachtat naha pred kamerou, ked to ziadna slecna neurobila. Ale ako vravela jedna dama, take prsia som mala v 6. triede. Ked je to pre niekoho krasa, co uz.
        A ked je Burt Bucharach krasny, rak uz je krasny kazdy Dežko s konskov hlavou. Victor Mature , bez komentara. Ten je jasny z mesiaca, ale krasny ?
        Proti gustu…..

  6. …ta degenerovana zenska na fotke v clanky vyzera, ako degenerat Henry Kissinger….

    • Len tak v krátkosti, p.Svarga, Vy asi nečítate vôbec, čo tu uverejňuje adnin na pokračovanie – “Hitlerova Revolúcia”.
      Tam sa dozviete, čo nám urobila šľachta a tí kadejakí ‘von XY’, keď naši bratia, otcovia, strýkovia a najlepšia nemecká generácia, hynuli na frontoch. Zrada na zradu, neviem si predstaviť nič odpornejšieho a týchto ľudí mal Hitler vykynožiť dávno pred vojnou, ako to urobil Stalin v jeho armáde. Hitler to potom vedel a oľutoval, že to neurobil. A ny aj vieme, prečo zrádzali. Vy ste sa narodil možno 30-40 rokov po vojne, ja som ju prežil a pamätám, teda mne Vy nemáte čo povedať.
      Keď Hitler rnavštívil v nemocnici jedného z najslávnejších nemeckých pilotov (stratil obidve nohy), menom Hans Ullrich Rudel a tento ho oboznámil so skutočnou situáciou na frontoch, zvolal:
      “Vidíte ako mi klamali a ako dlho už”!
      Nenávideli ho preto, lebo bol zo strednej vrstvy, nie “šľachta” zpomedzi nich a to bolo nemysliteľné, aby taký pbyčajný človek mak ttaké úžasné úspechy a bol tak milovaný celým nrodom, keď nie celou Európou.
      Šľachta vždy bola a navždy bude bezcharakterná, zrádna, zlomyseľná banda, bez akejkoľvek loyality ku komukoľvek a k čomukoľvek.

      • Viete co, Vy predvadzate iba plebejsku nenavist . Zvlast ta posledna veta je uplne lziva a bezobsahu. Ked by bola slachta taka,ako pisete Vy, tak to nie je slachta ale luza a spodina.
        Ze bol Hitler klamany, to je zjavne aj mne ako vojenskemu lajkovi, to bolo zjavne. nevedel som si dlho vysvetlit ako mohli Nemci stratit tak lahko vsetko co ziskali. Vysvetloval som si to prave zradou a sabotazami, predovsetkym v logistike.
        Ale k teme Vy si mylite pricinu a nasledok. Zradu na Nemeckom narode pachali SLOBODOMURARI. A na nich sedi Vase vety presne. Slachta, bola prave nimi vyhubena a to doslova . A slachta bojovala do konca. Vyzabijali ju prave nenavistvni plebejci ako Cromwell, Robspierre,Masaryk
        a im podobny.
        A este Vam poviem tajomstvo. Slachta a jej princip je ze sa neustale obnovovat. Cize aj obycajny ludia , ktory preukazu neobycajne vlastnosti by sa mali a volakedy aj stavali slachticmi.
        A prave tomu zabranili SM, prave tyto ludia sa totiz chceli stat novou slachtou a povacsinou sa nou aj stali. Cim ? no predsa osvietenim. Kebyt o nebolo tak smiesne a tragicke, zaroven a keby neslo o nas osud, skvele by som sa zabaval. Kazdy jeden, kazdy sprisahanec bol Slobodomurar .
        A Hitler urobil strasnu chybu ze ich neodstavil od moci.
        neodpustitelnu chybu. Ved on bol autorom vyroku, ze SM je umely Zid.
        A siet tychto umelych zidov sa tiahla napriec narodmi.

        • Nemecký národ nezradili slobodomurári. Národný socializmus veľmi dobre vedel, čo je zač táto organizácia a preto ju aj zakázal. Nemôže ťa zradiť niekto, o kom vieš dobre, že je zradca. Zradiť ťa môže iba ten, komu veríš, koho pokladáš za čestného a morálneho, pričom taký nie je. A to je presne prípad nemeckej šľachty odstavenej od jej privilégií. Odrazu sa ľudia neposudzovali podľa pôvodu a majetku, ale podľa schopností. A to im nevyhovovalo. Degeneráti typu Stauffenberg sú toho zreteľným príkladom. Viac v ďalšej časti knihy „Hitlerova revolucia“ (ak sa vyzbiera dostatočná suma)

          • Konečne Vám musím dať raz aj za pravdu i keď v absolútne nepodstatnej veci.

            Meno Peter Weiss (Tony Curtis), som uviedol len tak po pamäti, čo som už dávno len počul a nikdy som si to neoveril, nebolo to pre mňa vôbec dôležité. Ja som počul aj to, samozrejme od Maďarov, ktorí sa tu ním pýšili, že je maďarský žid a že jeho meno boolo Tamá Kertézs.
            Toľko pre vysvetlenie mojej nesprávnej informácie, pokiaľ vôbec na tomzáleží.

          • Trosinku ste si nabehli a z mojej strany to bola pasca. Prave spominany Stauffenberg a jeho kumpani, to bola cele lóžova praca. Ano boli tam aj degenerovani slachtici. Ale hlavna sila bola lóža. Inak ste si neprecitali co som napisal. Ked SM znicili slachtu, sami sa ju pokusili nahradit. Ako? No predsa tak, ze pokupili si ich predikaty a prizenili sa im do rodin. Slachta v pravom zmysle slova po prvej vojne zanikla. Zvysky boli zotrocene SM. Ale to neznamenalo ze slachtu nepotrebujeme. Vid napriklad Horthy. Sam chcel vytvorit novy slachtu Rad Rytierov- Vitézy rend, lenze ako mu vykrical Szalassy, tazko sa to da bratrickovanim so Zidmi. Nakoniec Horthy mal tiez za manzelku Zidovku. A preco si ju zobral? No prepeniaze jej taticka bankara. Predikat mala, ved Zidia v Madarsku uz vlastnili slachtu 50 rokov. So vsetkym. Toto Szalassy odmietal.
            Kedy Nemci vytiahli z basy? V novembri 1943.

          • Iste mi viete podložiť dôkazmi, že Stauffenbergov atentát bola práca lóže. Ďalšia veta o degenerovaných šľachticoch tiež nemôže byť pravdou, veď podľa vašich vlastných slov inde sa aristokracia eugenicky šľachtila a teda v žiadnom prípade nemohla byť degenerovaná. 🙂

            Nemienim ani v najmenšom popierať, že aj medzi aristokraciou boli slobodomurári. Tak ako medzi boľševikmi boli šľachtici. Ale zasa všetko váľať na slobodomurárov bez toho, aby sme brali do úvahy „typické“ ľudské vlastnosti ako chamtivosť, sebastrednosť, povýšenectvo, chrapúnstvo a pod., ktoré hýbu ľudstvom, je prachobyčajná fantázia – pokiaľ to neviete podložiť dôkazmi.

          • Pocujte robite si srandu alebo hrate blbecka? Tak si pozrite film Valkyra alebo hocijaky dokumentik na Spectre a ked viete citat medzi riadkami aspon trochu, ved oni sami sa chvascu. Myslim SM. To bola nasa praca, nas clovek. Kde sa schadzali konspiratori v byte byvaleho velmajstra.
            A co sa tyka slachty, ta vznikla eugenicky ale zanikla nasilim. Ved ju nicili systematicky od doby VFR. Myslite, ze koho gilotinovali, bezdomovca Joza ? Slachtu. A tam kde slachta vydrzala najdlhsie, t j v Nemecku, co je zasluha Fridricha Velkeho, sam bol SM, ale ked videl vo co go, vyhnal Voltaira z krajiny a SM zakazal. Preto Nemecko vyletelo hore a preto ho chceli znicit, aj sa im to podarilo v 1.sv. vojne. Potom sa zvysky slachty v Nemecku pridali k SM. Tento jav nastal inde skor. Podobne VOSR bola dielom komunistov a SM. Ved samotny Trockij bol 33. STUPEN!!! PREČITAJTE SI PSM A RAKOVSKEHO PROTOKOLY. To je dokaz nad dokazy.

          • No výborne. Takže dôkazom slobodomurárskeho pôvodu Stauffenbergovho atentátu je hollywoodsky film Valkýra. Ďakujem, zlepšili ste mi dnes poobede náladu. 🙂

          • Mily moj komik, mam obavu o buducnost tohto servera. Ked zactnete pisat do googlu stauffenberg frei…, dr.gúgeľ Vas opravi frei…. stau…. a najde ho na freimaurer-wiki.de.
            A dalsich x clankov na danu temu. Ste fakt komik.

          • Prosím, nechajte si tie svoje invektívy pre kamarátov, ktorými my dvaja nie sme. Miesto toho, aby ste uviedol aspoň jediný dôkaz toho, že atentát na Hitlera bol slobodomurársky plán, tak sa uchyľujete k invektívam.

            A nebojte sa, nemajte obavu o budúcnosť servera. Bol, je, aj bude. Alebo viete niečo, čo ja nie?

  7. Tak som sa konečne dozvedel, že Holywood je jedna ruka s Históriou. Nemalo by to byť skôr s Hystériou? Ešte k tomu židovskou?
    Ešte nám Svarga zabudol prezradiť, že Hitler nechal zavraždiť celú Stauffenebrgovu rodinu, ženu a deti.
    Pridajme k tomu ešte bibliu, či Nový Testament a máme to konečne ucelené a sme na správnej ceste za poznaním histórie.

    • Hitler nenechal vyvrazdit jeho rodinu, to sa v Nemecku nerobilo. Ale Nepodcenujte nepriatela, rad sa pochvali so svojimi uspechmi. Zvlast tymi ktore ho stavaju do dobreho „svetla.“ Inak musim Vam povedat, ze „debatujete „ako Zid. Mozno to neviete, ale tak ako Vy „debatuju“ oni, asi ste to nevedomky prebrali. Nuz co ked clovek zije medzi nimi,oberie sa.

      • Nie je to prvý-krát, čo Vaše komentáre, slová, vety, väzby nedávajú zmysel. O gramatických chybách ani nehovoriac. To zase neviete Vy a chcete poučovať o veciach, o ktorých toho moc neviete. Ani neviem, keby sme nemali tých slobodomurárov, Illuminati a Sionistov, ako by ste nám tu zapÍňal naše medzery. Máte Vy, človeče, vôbec poňatie, koľko existuje na tejto planéte “secret societes”, ktoré by ste Vy, samozrejme nazýval všetky “slobodomuráriske lóže”? ‘Lebka a Hnáty,’ ktoré spomínate, viete vôbec ako a kedy to vzniklo? Viete ako sa zdravili Templárski Rytieri (Križiaci) a ako sa nechávali pochovávať? A to boli kresťania, nie? Kresťania Slobodomurári?

        To vyvraždenie Stauffenbergovej rodny som uviedol ako “špek” na Vás, na Vašu reakciu, lebo Vaša história pramení z Holywoodu, ako vidieť.
        Áno, ten ‘idiot a diletant’ Hitler, ako ho nazývate, osobne sa postaral o to, aby Nina, jeho žena dostávala plnú penziu, ako každý iný! Neviem či to vo Walkyrie povedali, leebo ja som sa na to nedíval asi ani 5 ninút, napriek tomu, že diskutujem ako žid a žjiem medzi nimi, ako ste napísal.

        • Ale dávajú zmysel. Naozaj diskutujete ako Žid a znovu ste to predviedli. Nehnevaj sa na zrkadlo, keď máš krivú pusu. Skúste byť trošku nad vecou. Nechcem Vás dráždiť, nie je to môj zámer. SM hnutie významne ovplyvňuje dianie posledných 300 rokov, radi sa s tým občas pochvália a uvolnia nejaké peniaze na propagandu ako je Valkýru. Beriem to s rezervou, ale základná premisa je pravdivá. Nakoniec keď o tom napíše knihu ich oficiálny vydavateĺ tak to treba zobrať ako fakt a prestať dupkať nožičkami. Nakoniec nájdete všetkých sprisahancov v oficiálnych zoznamoch SM.

Pridaj komentár